poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Szkolne wifi

Znowu nie było w szkole internetu, więc piszę z domu. Przestałam należeć do sfory... Stałam się kimś w rodzaju wolnego strzelca. Z wampirami mam na razie spokój. Zawarliśmy coś jakby rozejm. Do września nie mieszamy się nawzajem w swoje sprawy.
Księżyc ma na mnie coraz mniejszy wpływ... na szczęście.
Znalazłam też w okolicy fajną miejscówkę: klub dla istot paranormalnych. Spotkałam kilka czarownic, jednego łowcę i wdałam się w kłótnię z upadłym...
To właśnie wilkołaki, będące tam stałymi klientami, doradziły mi wystąpienie ze stada i życie na własną rękę. Są plusy i minusy takiego życia. Nikt mi nie chroni dupy i mogę liczyć tylko na siebie, ale przynajmniej nie muszę słuchać niczyjego zrzędzenia i podążam własną drogą.
Asha czuje się znacznie lepiej i lekarz pozwolił jej za 2 tygodnie wrócić do szkoły...
Na razie to tyle.
Yoshike

53 komentarze:

  1. Hay możesz powiedzieć w jaki to mieście jest hmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, fajnie, że znowu piszesz :) Czekam z niecierpliwością na kolejne notki, a szczególnie te o wampirach... I mogłabyś też podać lokalizację tego klubu, mysle ze wielu z nas by tam zawitało...

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy też raczej chciałoby zawitać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podaj namiary na ten klub albo swoje zdjecie po przemianie i tak nikt cie nie rozpozna.Mogłabyś też zrobic wiecej filmików albo jakieś vlogi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj swoje zdjecie po przemianie ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy mogła byś mi pomóc ? Dzisiaj miałam dziwny sen.Śnił mi się wampir chłopak rude włosy mniejwięcej 160-170 cm wzrostu używał telepatii,dzwonił na telefon i muwił tylko,że ma 20 lat ,że nic mi nie zrobi ,mam sie niebac,i ze jestem jego.Oczywiscie to sen ale wyglądał jak by sie działo w prawdziwym życiu Proszę pomóż a i ciesze sie że znowu piszesz notki :)

    Shiro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo sie bajek o wampirach naoglądałaś

      Usuń
  7. Mam pytanie czy rytułał krwi naprawdę działa,i ile wzrostu ma wilkołak podczas przemiany.I czy podczas pierwszej przemiany mogę kogoś skrzywdzic.Przepraszam za ortografy.

    OdpowiedzUsuń
  8. ej a jak sie ma 9 lat no to sie edward mnie przemieni bo ja lubie krew i ona mi msakuje ale ja chce poznac edwarda tylko bez belli ja go kocham prosze odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadam Ci Ja-wielki i wszechmocny wampir- Edward Cię nie przemieni albowiem to ja jestem jego stwórcą i spiłowałem mu kły aby nie mógł kąsać bezbronnych 9-latek. A jeśli smakuje ci krew to dzwoń: 666-999-666

      Usuń
    2. Zdzisiu nie podawaj numeru taty!
      Boski Edward
      PS:To mój:333-999-666

      Usuń
    3. Wy wszyscy kłamcy nawet dobrych numerów nie dajecie tylko se wymyślacie a ja znam prawdziwy numer polskiego Edwarda Cullena.Dzwońcie!
      +48790359089

      Usuń
    4. JeStEm LeSbIjKą i KoChaM bElLĘ mASz dO NiEj nUmEr???

      Usuń
  9. Zadzwoń pod ten numer co podałam i powiedz czy można prosic Belle do telefonu, może Edward ci ją da.
    Jakby co powtórze numer:
    +48790359089

    OdpowiedzUsuń
  10. A to ty nie jesteś czarownicą, bo się pogubiłam... Jesteś czarownico-wilkołakiem jak w The Sims 2? Czy co? Nie ogarniam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dobrze, że wróciłaś! :)
    Cieszę się że z Ashą jest coraz lepiej i życzę miłego wyjazdu. Mam nadzieję, że matura poszła Ci jak najlepiej i niedługo napiszesz coś nowego. Fajna sprawa z tym klubem, oby było ich więcej.
    Pozdrawiam, Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odwiedzam tego bloga już chyba od roku i cały czas zastanawiam się na ile to co piszesz jest prawdą. Widziałam również ten filmik który dodałaś no i niestety przykro mi, ale wygląda mało wiarygodnie. Jeśli to wszystko co piszesz jest jedną wielką ściemą to zastanawiam się czy masz świadomość tego, że pisząc o rytuałach wprowadzasz ludzi w okultyzm? Nie, nie jestem chorym katolem który będzie tu prawił morały na temat satanizmu i diabła, tyle że "szalone" 10-latki naprawdę w to wierzą, że mogą zostać wilkołakiem,wampirem etc. poprzez rytuał krwi, a ściągniecie na siebie demona, bądź innej niższej istoty jest bardzo proste. Nie jestem tutaj od hejtowania (tak jak niestety większość), tylko zwyczajnie się zastanawiam. Bardzo bym chciała, żeby wszystkie istoty paranormalne istniały i mam szczerą nadzieję, że tak jest, tylko wprowadzanie ludzi w błąd i narażanie ich na niebezpieczeństwo (rytuałem rządzi intencja) jest bez sensu! Jeśli to wszystko co piszesz jest fikcją, to napisz to:) Korona Ci z głowy nie spadnie. Natomiast jeśli to prawda to nic nie zmieniaj, ale chociaż dopisz, że to jednak trochę wchodzenie w okultyzm i że jest niebezpieczne (szalone 10-latki nie mają o tym pojęcia, a Ty chyba jednak masz);) Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za matury!:))))

    OdpowiedzUsuń
  13. czy ktoś z fas jezt fffampirem i umie powiedziec kto jest tworca krainy grzybów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fampirem i odpofiem ci jak dasz mi kreff o moim ulubionym smaku AB Rh-

      Usuń
    2. Prorzrzrzeee!!!! *leje sie krefffff*
      A teraz pszepowiec mi prafde fampisze!

      Usuń
    3. Tfórcom krainy gżybóf jest Edward... Tak fiem kochacie go jeszcze bardziej. Ja jestem taki samotny. Chcę więcej krfi

      Usuń
    4. Jak chcerz fiencej krfi to dam dzi podpaski słonicy okej?

      Usuń
    5. Nie ja wolem kreff kretuf ale dziękujem za chenci:)

      Usuń
  14. Jeśli ta 10 latka bedzie dalej wprowadzac te dzieci w przywoływanie demonów to ja, wszechmogacy Chuck wezme sprawy w swoje rece.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma to jak 3 notki w ciągu 5 miesięcy. Brawo dla tej pani.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabyś podać swojego maila?
    Mam do ciebie dyskretne pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech zgadne czy wampiry maja okres?

      Usuń
    2. Skoro wampirzyce nie mogą mieć dzieci to jak mają mieć okres!

      Usuń
    3. Normalnie,poprostu są bezpłodne...

      Usuń
  17. Ejejejejeje a mosze to fampiry joł zgwałciły i teraz ona nie jest dziewica i już nie jest wilkołakiem i musi jeśc miesiaczke jednorożca i ona teraz wstydzi sie nam to wyznac i ona teraz cały czas siedzi w peknietym kondomie za szafa i płacze bo jej mama wrzuciła do internetu filmik jak sra do słoika?

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy ona w końcu wróci jak jej nie ma tyle czasu napisała już ta mature?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten blog stał się po prostu śmieszny.Osoby go piszące nie mają pojęcia o prawdziwych wampirach.Zawarte tu informacje przeznaczone są dla jedenastolatek podnieconych na sam słuch o Edwardzie, ich idolu.Roi się tu od trolli i hejterów, a autorzy najwyraźniej przestali pisać bo skończyły im się pomysły co tu wymyślić by wzbudzić w dzieciach respekt.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ktoś tu jeszcze przychodzi? Czy one beda jeszcze prowadzic tego bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj nawet twórca tego bloga już nie przychodzi...

      Usuń
    2. może twórczyni bloga wyjechała na przedwczesne wakacje, nie ma co się czepiać, a po za tym pisała wcześniej że zawiesi bloga na czerwiec.

      Usuń
  21. Jak tego posta czytałam myślałam że natrafiłam na jakiś fanfick czy coś w tym rodzaju. Okazuje się jednak że autorka jest mocno popie******* i wierzy w swoje kłamstwa ,a ludzie wierzący w to mają z 10 lat i nie mają życia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty co myślałaś że tu sa jacyś ludzie zdrowi umysłowo którzy wierza w wszystko co ta dziewczynka napisze? Jesteśmy tu głównie dla beki.

      Usuń
  22. A ja znów ktoś porwał

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama się porwała...

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie ma sensu już wchodzenie na ten blog.Nikt sie nim nie zajmuje ani go nie prowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy będzie nowy wpis??

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy rytuał na przywołanie wampira naprawdę działa? Jakie ryzyko się z nim wiąże?
    Z góry dzięki za odp.

    OdpowiedzUsuń
  27. Już się lipiec kończy a ona nic nie piszem... Poznała nowych przyjaciół i zapomniała o nas [ "fanach"]

    OdpowiedzUsuń
  28. Joszike jestem twojo fanko

    OdpowiedzUsuń
  29. Joszike jestem twojo fanko

    OdpowiedzUsuń
  30. Cztery miesiące, jedna notka.Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bycie wampirem nie jest łatwe to samo z wilkołakami ..najgorzej jak ktoś jest pół na pół ...tak , da sie tak ... nie pytajcie skąd wiem , to męczarnie

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jestem wampirem już od kilku lat.Musze zabijac młode dziewice płci meskiej żeby przezyc.Jestem niezbyt meski bo nie rosna mi wlosy lonowe.Tak wiem, wspolczujecie mi.

    OdpowiedzUsuń
  33. xD
    ~ Gość który nie uwierzy bez dowodów

    OdpowiedzUsuń