środa, 31 października 2012

Gdzie spotkać wampira?

W przeciwieństwie do tego, co wmawiają nam współczesne filmy, wampiry nie muszą być piękne. Jeżeli miały jakieś defekty (np. krzywe zęby), to będą je mieli także "po śmierci".
Obalić też trzeba większość mitów pogromców wampirów. Czosnek wcale nie działa: jego zapach jedynie denerwuje. Krzyże i woda święcona działa tylko na tych, którzy przed przemianą byli chrześcijanami. Osikowe kołki nie wyrządzają żadnej krzywdy. Natomiast srebro jest śmiertelną bronią (dlatego na poszukiwania należy udać się z rozpylaczem srebra lub niewielkim sztyletem).
Teraz napiszę kilka słów na temat typowego wyglądu tych istot. Po pierwsze, z powodu stosunku krwi do wody, większość ich wydzielin zabarwiona jest na czerwono (dodam, że nie muszą załatwiać swoich potrzeb fizjologicznych). Oddychają zaledwie raz na kilka godzin, a podczas silnego pobudzenia lub zmęczenia biorą wdech co kilka minut. Jednak brak tlenu im nie przeszkadza, dlatego mogą pokonywać znaczne odległości (np. podróżując pod wodą przez ocean) bez przerw na oddech. Ich oczy mogą mieć nieco czerwieńszą barwę. Jednakże trudno jest to zauważyć u osób o brązowych i czarnych oczach. Najbardziej widoczne jest to w oczach o jasnych tęczówkach. Ale i na to współcześnie znalazł się sposób- soczewki.
Co do spalania się na słońcu, to nie mam pojęcia jaka jest prawda. Moje źródła donoszą, że wampiry jako nocne stworzenia po prostu są zbyt zmęczone na poranną koegzystencję, a ich oczy są za bardzo wrażliwe na światło. Jednakże młode wampiry mogą mieć także inne problemy: ich skóra na początku nie jest przyzwyczajona do promieni UV (im starszy wampir, tym dłużej może wytrzymać na słońcu). A ponadto wiele czasu zajmuje samo przyzwyczajenie się do opierania się pierwotnym instynktom i powstrzymywanie głodu.
Teraz mogę przejść do tytułowego zagadnienia, czyli opiszę miejsca, w których można spotkać nieumarłych. Najłatwiej szukać ich w dużych miastach (tj, Kraków, Warszawa, Gdańsk, Wrocław), bo tam są bardziej widoczni. Niewiele osób zauważy zniknięcie jakiegoś studenta, a jeśli nawet... uzna po prostu, że wyjechał. W małych miasteczkach odnaleźć nieśmiertelnych jest o wiele trudniej. Jeden z moich informatorów doniósł mi, że trzeba szukać na obrzeżach miasta lub w ciemnych uliczkach. Doradził mi, że najlepiej wybrać się na wieczorny spacer w pobliżu lasu. Nie doradzam tego jednak nikomu, gdyż można spotkać wiele śmiertelnych osobników niezbyt przyjaźnie do nas nastawionych. Mogę zapewnić, że nie pojawi się wtedy żaden Edward bądź Stefan, żeby Was, drodzy Czytelnicy,uratować.
Na tym chyba zakończę ten post :)

14 komentarzy:

  1. Ja mieszkam w Krakowie i zaniedługo sie przeprowadzam na obrzeże miasta jak jakiegoś spotkam to na 100% napisze. Też chce nim zostać (to moje marzenie ). <3:*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chce nim zostać kocham filmy w których występują



    jak ktos ich znajdzie pisać

    OdpowiedzUsuń
  3. TYLKO SLONCE.....I INNY....moga...zabic...zle ...jak zabic...nieumarlego....jest walka...ale bez powodu jest....kara..koniec...nie ma problemu ..z ..pozywieniem...nie na obrzezach...w...gromadzie..nikt nie...zauwaza...nie przemieniamy...zywiciel znika...
    Chcesz nas poznac....prawde....nie...nic nie wiesz...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje , że ludzie rzeczywiście za dużo filmów się naoglądali jednakże wampiry mogą istnieć . Tylko , że nie muszą być to miłe istoty , pragnące szczęścia dla nas.
    A filmy wielu ludzi do tego właśnie przyzwyczaiło .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja spotkalam wampira i nim jestem a naj częściej to w parkach mozna je znaleść

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy jeżeli 5jesteś wampirem to mnie przemień xD :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mieszkam również w wielkim mieście, sądzę że istnieją są wszędzie wtapiają się w tłum byśmy ich nie odróżniali :(
    Nie dziwię, skoro oni Nas ludzi mają kompletnie za nic ew. pojemnik do picia ehh


    Lilith

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam że wampiry istnieją.Nie mówcie że się za dużo zmierzchu czy pamiętników wampirów naoglądałam bo niby z kąd rezyseży tych filmów mieli by wiedzieć o ich istnieniu ;__; Ja mieszkambw pobliżu warszawy ale moja babcia tam mieszka więc będè się rozglądać xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieci ogarnijcie się XD Ja sama wierzę w wampiry mam na ich temat wiele książek i szukam źródeł informacji na ich temat ich samych też ale nic jeszcze nie znalazłam :( PS. Anonimowy reżyserzy tych filmów nie wiedzą czy one istnieją czy nie a pomysły na scenariusze biorą z głowy :) Jak ktoś coś znajdzie to niech mi powie ok ? :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dajcie znać jak jakiegoś znajdziecie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wampiry nie istnieją to tylko wasza wyobraźnia .Wampiry to stworzenia fantastyczne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy wy wogole myslicie?
    Te teksty - przemien mnie....
    czy wy dzieci czasem nie za wiele filmow ogladacie???
    Wampir to nie romantyczny amant....
    to ciemnosc pustka pragnienie i to zimno przenikliwe i cos mrocznego nie do opisania

    OdpowiedzUsuń