czwartek, 26 grudnia 2013

Dylemat

Chyba zamknę tego bloga, usunę wszelkie ślady po jego bytności.
Po pierwsze i tak większość z Was to hejterzy... Bo to teraz takie modne.
Po drugie, przeze mnie Asha jest teraz w szpitalu. I bynajmniej nie ma to nic wspólnego z wampirami.
Kazałam trzymać jej się z daleka, kiedy jest pełnia, ale ona nie posłuchała. Ma teraz poważne rany. I to nawet nie ja ją uratowałam tylko... wampir.
Jestem teraz w kompletnej rozsypce. Noki podchodzi do wszystkiego sarkastycznie, bądź ironicznie. Moje stado chce, żebym wyjechała. Jako tako trzymam się tylko dzięki współlokatorce.
Nie mogę usiedzieć na miejscu. Byłam pewna, że w końcu coś pójdzie nie tak.
W dodatku ten wampir uważa, że jestem niebezpieczna i ciągle tutaj przychodzi. Obserwuje mnie. Żaden mój ruch nie ujdzie jego uwadze.
W głowie mam totalny chaos.
Yoshike

31 komentarzy:

  1. nie usuwaj bloga! wiele osób hejtuje bo jak Asha pisała, że notki będą codziennie i ludzie potem wchodzili i nic nowego nie było to się nie dziwię, że po kilku dniach się denerwowali. A BLOG JEST ŚWIETNY!!! NIE USUWAJ GO !!! PROSZĘ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z moim przedmówcą! Nie przestawaj prowadzić bloga!! Ps stało się u mnie coś dziwnego, wykonałem rytuał ale inny niż opisałaś i wieczór puźniej wszystko się zaczeło a mianowicie mój bardzo spokojny pies zaczął ujadać jak opętany, uznałem że to nic dziwnego bo mieszkam w domu tuż przy lesie ale jak zaczeły mi trzaskać dzwi gdy byłem samto zrozumiałem że to był błąd który dużo mnie kosztował bowiem święta spędziłem w szpitalu ponieważ coś mnie znokautowało i połamało żebra w domu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze nie usuwaj bloga ja tez zgadzam sie z moim przed przedmówca

    Psyche :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie proszę nie usuwaj bloga większość denerwuje się bo notki są rzadko ale jeśli Asha ciebie się nie posłuchała to widać że jest niedoświadczona pozdrowienia i jeszcze raz nie kasuj bloga i prowadź go dalej i wesołych świat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz Yoshi? Masz dla kogo pisać i Ty i Asha macie dla kogo pisać!!! M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że powinnaś go zawiesić, nie usuwać. I tak i tak nie piszesz nic na nim, a jeżeli już to to nie ma ładu i składu. Więc lepiej by było żebyś nic już nie pisała niż żeby wstawiac tu jakieś wypociny ; / . Wybaczcie, ale to tylko moje zdanie. Rada na dziś: Albo piszesz notki dośc często, albo w ogóle nie piszesz

    BlackRainbow

    OdpowiedzUsuń
  7. TAAAK NARESZCIE DZIĘKI :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie usuwaj i nie zawieszaj!!! Po prostu znajdź trochę więcej czasu albo zaznacz od razu że notki będą 2 razy w tyg. i pisz te 2 razy a nie mówisz że notka będzie a jej nie ma :) Naprawdę lubię twojego bloga czytać a hejterzy byli są i będą. Tak naprawdę niczego sobą nie reprezentują. Bo komu imponuje obrażanie innych? I hejterami są dzieci bez przyjaciół i tyle! chcą zaimponować komuś po prostu a nie wiedzą w jaki sposób

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyż przypadkiem nie obiecywała nam już, że notki będą przynajmniej 2 razy w tygodniu? Zrozumiałam, że raz mogło nie wyjść, drugi raz mogło nie wyjść , za trzecim razem mnie to już denerwowało, za czwartym irytowało, no ale już po 13 razie porządnie wkurwiło ;/ Nie lubię byc oszukiwana i zwodzona, dlatego też pewnie niektórzy z fanów zamienili się w hejterów. Faktycznie nie ma co się przejmować osobami, które mają racje

      BlackRainbow

      Usuń
  9. W naprawe wierzycie w to co ona napisała? Hejterzy tu taj to nie osoby ,,bo to modne'' tylko osoby co maja racje w tym że to co tu taj pisze to bujda.Powaznie myslicie że ta 2 dziewczyna co miala pisac istnieje? To w ciaz Yoshike. Nie uważacie ze to dziwne iż ona jest wilkołakiem? W dodatku pisala kiedys ze uzywa czarow.Do diabla przeciez ona tylko co robito PISZE NA BLOGU nie daje dowodów to tylko litery, jezeli naprawde sie nabraliscie to powodzenia w życiu.Nawet po tym filmie co nagrala mozna wywnioskowac ze kawal z was robi ,no prosze skoro wampir ma te moce to juz dawno by ją chyba widziała + złapała. Nie wspominając że jej pierwsza notka jest typu :jestem zafascynowana wampirami. A nagłówek to moje wampiryczne ja. To znaczy że osoba jest zakochana w wampirach i chciala zapewne zrobic tak byscie mysleli ze ,,ona jest ta fajna'' aby sprawic wam ból dupy :) naprawde wam wspolczuje ze w to wierzycie. Jaka normalna osoba by robila bloga z braku czasu i bez dowodów? Widac ze jej sie nudzi. mam na dzieje ze do kogos to dojdzie bym mogla wymieniac jeszcze inne dowody ale tojuz do was decyzja nalezy czy dorosniecie i z madrzejecie czy nadal bedziecie wierzyc w te bajki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak na początku sądziłam, ale uważam że to w połowie prawda. Sądzę, że dziewczyna ma dojścia do wampirów i wilkołaków, może nawet nim jest no bo pomyśl, skąd tyle informacji? Tych informacji nie znajdziesz na internecie, sądzę że są prawdziwe. Co do filmiku... myślę że nakręciła go aby blog lepiej prosperował. Ten blog to mieszanka prawdy i kłamstwa.

      Usuń
    2. Ona nie zna informacji ONA JE ZMYŚLA.

      Usuń
    3. Nie bądźmy tacy pesymistyczni, ja też uważam, że choc trochę tej prawdy musi byc, chociaż jakaś mała częśc. Co do reszty to mam ogromne wątpliwości, no ale zastanówmy się.. skąd te informacje? ! Może i ma bujną wyobraźnie, ale z dupy chyba tego nie brała. Musi coś w tym byc... No ale nevermind. Filmik... taaak, to chyba była kiepska reklama bloga, która sprawiła, że większośc zwątpiła niż uwierzyła. Mimo wszystko, gdyby to co pisała było jakimiś marnymi wypocinami to nikt by tego nie czytał, a o ile się nie mylę dużo osób tu wchodzi, sama należę to nich. Naturalnie przeczytałam każdy post i zajęło mi to równo 4 godzinki, bo niektóre czytałam po kilka razy, gdyż było to czasami zagmatwane, ale ciekawe. Nawet gdyby to nie była prawda, to i tak można to potraktowac jako fantastyczne opowiadanie.

      BlackRainbow

      Usuń
    4. Zgadzam się w zupełności.

      Usuń
    5. BlackRainbow : Ci co czytają mają z 10-12 lat bo sami pisali: Jak zostać wampirem? POMUUUZZZZ MAM 11 LAT I CHCE ZOSTAĆ FFAMPIREM .
      I takie komentarze widziałam.

      Usuń
    6. Przyszłaś tu czytać komentarze czy raczej notki ? A poza tym czy ja coś mówiłam o komentarzach ? Chyba raczej nie. A nawet jeśli, to właśnie takich nie ma za wiele i za bardzo nie przeszkadzają (przynajmniej mi, bo coś takiego omijam z daleka). No, przecież te 10 - 12 latki też czytają, też oceniają i od czasu do czasu doradzają. Jasne, że tworzą one dość sporą grupę, ale to nie zmienia znaczenia! Wszystko zostaje na swoim miejscu. Może i czytają to dzieci, przynajmniej robią coś bardziej pożytecznego niż granie w strzelanki lub wpatrywanie się w pulpit. To nie sprawia żadnego problemu, no może poza spamem, którego i tak jest niewiele.

      BlackRainbow

      Usuń
  10. Da ktoś linka do tego filmiku proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=TP3_o6f-E30 prosze.

      Usuń
  11. Dziękuje :) Swoją drogą myślę że to fejk.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie usuwaj bloga przyjemnie się go czyta proszę :) i czekam na następną notkę :) zwłaszcza o wilkołakach a obrażeniami ashy nie powinnaś brać całkowicie na siebie nie byłaś wtedy sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie powinnaś go usuwać, tylko zawiesić. Zrób sobie przerwę, przemyśl sprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Weś nie usuwaj bloga. Jest naprawdę świetny. Wiele blogów czytałam ale twój naprawdę mnie zainteresował. Radze ci żebyś przemyślała sprawę jeszcze raz co do usunięcia go. Jeśli go usuniesz rozczarujesz wiele ludzi, w tym mnie.

    PS. Czekam na kolejna notke..!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo zainspirował mnie ten blog więc go nie usuwaj!
    Jak mówią przedmówcy zgadzam się z opiniami, nie usówaj.
    L

    OdpowiedzUsuń
  16. Uważam, że skoro obserwuje cię wampir i możesz mieć kłopoty przez prowadzenie tego bloga, to zrób sobie przerwę... ale nie usuwaj go. Wierzę w to co piszesz i raczej rzadko miałam wątpliwości jeśli chodzi o prawdziwość informacji jakie tu zamieszczasz. Proszę nie usuwaj bloga !! Musisz też zwrócić uwagę na sytuację w jakiej się znajdujesz, ale pomyśl ile osób byś zawiodła...Podejmij właściwą decyzję :) Życzę Ashy powrotu do zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, nie komentuję, ale obserwuję bloga.
    Chociaż nie zawsze Ci wierzę, to ciekawie się czyta.
    Zrobisz co uważasz, sprawę masz trudną, ale ten blog nie ma wiele wspóólnego z twoimi kłopotami, więc..

    OdpowiedzUsuń
  18. Prosze nie usuwaj go kiedy go czytam to wierze ze są ludzie którzy jak ja wierzę w rzeczy typu wampiry i wilkołaki nie usuwaj go i rub to dalej i trzymaj się


    Sugarckecs

    OdpowiedzUsuń
  19. jak mówił mój przedmówca nie usuwaj tego bloga i nie rób sobie przerwy dzięki tobie teraz wiemy jakie są naprawdę wampiry i wilkołaki mam takiego kolegę wilkołaka i większość z tych rzeczy których tutaj piszesz jest prawdą i mam pytanie czy człowiek może mieć kolegę wampira ? trzymaj się i nie przejmuj się i mam do ciebie zastrzeżenie na twoim 2 blogu mówiłaś że masz na imię Jolasia a tu Krystyna więc kim ty jesteś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam na imię Katarzyna. Owszem, z tego konta były prowadzone jeszcze 2 blogi, ale oba nie są mojego autorstwa. Jak zapewne niektórzy się już zorientowali, oprócz mnie z tego konta korzystają jeszcze inne osoby. Ashę już poznaliście, która prowadzi ze mną tego bloga.
      Tamte blogi były autorstwa Anki i Kamili- moich koleżanek z gimnazjum.

      Usuń
    2. Nie zlosc sie sory ale wydalo mi sie to dziwne

      Usuń
  20. Człowieku nie zamykaj bloga kocham go czytać posty świetne

    PROSZEEEEEEEEE NIE ZAMYKAJ GO!!!!!!!!!!;[

    OdpowiedzUsuń