wtorek, 3 grudnia 2013

Moja decyzja

Tym razem to nie wina Ashy, że nie ma kolejnego posta, lecz moja. Powiedziałam jej, że kolejny ja napiszę.
Jeśli chodzi o moje wygnanie, to Asha chyba nie całkiem mnie zrozumiała. Sama zdecydowałam o odejściu.
Widzicie... Wcześniej przywódcą mojej sfory był Alan i wszystko było w porządku. Ale jakiś czas temu wyzwał go na pojedynek syn i niestety wygrał, zabijając swojego ojca. Karol jest arogancki i traktował wszystkich z góry, więc kiedy wygnał swoich braci, ja i jeszcze kilka innych wilkołaków opuściliśmy stado razem z nimi.
Nadal tworzymy jedną grupę (8-osobową), ale jesteśmy pozbawieni terytorium. Naszym przywódcą jest teraz Marcin (wilk, który mnie przemienił) i załatwia ze Starszyzną prawo do pewnego terenu niedaleko. Możliwe, że już niedługo będziemy pełnoprawną watahą :)
Nie mam teraz zbyt dużo czasu i muszę się streszczać.
Yoshike

20 komentarzy:

  1. Ja też chciałbym się przemienić. Gdzie mogę spotkać wilkołaka ?


    LLR

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, Twój blog przekonał mnie do założenia swojego: http://wampiry-wilkolaki.blogspot.com/
    Nie będę kopiować, korzystam z własnej wiedzy :).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby każdy chciał być wilkołakiem czy wampirem, brakłoby ludzi na świecie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Yoshi czy przemieniłaś się w wilkołaka za pomocą rytału krwi ? proszę odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ROZUMIECIE? ONA PISZE BAJKI SWOJEGO ŻYCIA BY INNI MYŚLELI ŻE TO PRAWDA . NONIEMOGE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow... toż przecież po prostu odkrycie stulecia... chociaż z drugiej strony cieszę się że niektórzy jeszcze mają trochę rozumu :D
      P.S. Kochana Yoshike (chroń Szatanie, co za ksywa) pisz dalej! Dzięki Tobie codziennie po prostu umieram ze śmiechu, a to jest zbawienne po całym dniu spędzonym w szkole...

      Eva

      Usuń
  6. Każdy wierzy w to co chcę jeżeli ty nie wierzysz w wampiry i wilkołaki to twoja sprawa je w nie wierzę jeżeli ty nie to twoja sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie do ciebie. Czy twoi rodzice wiedzą jakie "przygody" odbywasz ze swoją watchą ? Wieże we wszystkie magiczne istoty, ale twoja historia opiera się na mitach i legendach. Nie wiem czy wiesz ale nie na tym opiera się bycie wampirem. Nie mówię że nim jestem, ale wszyscy co piszą w komentarzach że to oni są wampirami są żałośni. I wszyscy co wierzą w twoje bajki i wszystko co się naoglądałaś. Bo jeżeli razem ze swoją watachą nie macie terytorium i jesteście cały czas w podróży to kiedy i na czym piszesz posty ? Bo nie mów że biegasz po lesie z laptopem albo czymś. Mamy XXI wiek i wszystkie magiczne stworzenia są bezpieczne i nie wyskoczą ci ot tak na ulicy i nie przemienią kogoś. Twoja historia nie jest ani trochę wiarygodna. Gubisz się już w swoich kłamstwach. W wcześniejszych notkach pisałaś coś co zaprzecza wszystkiemu co piszesz teraz. Jeżeli masz wenę twórczą na takie coś to napisz opowiadanie a nie każdemu piszesz że to prawda. Bo to że wcześniej byłaś niby poszukiwana przez wampiry to po co pisałaś tu gdzie jesteś ? A widocznie twoja kuzynka niezbyt się przejęła jak "zaginęłaś" . Po pierwsze dopiero później niby zawiadomiła policję , a po drugie jakby się o ciebie martwiła to ostatnie o czym by pomyślała to wejśc ci na bloga i każdemu uświadomic że zniknęłaś -,- Więc lepiej abyś albo zaczęła pisac opowiadanie albo zaczęła pisac prawdę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona i tak bedzie robic swoje no wtf wlasciwie po co wilkolakowi terytorium skoro z tego co wynika nie polują i mają domy a z tego że nie polują to przecież ona pisała że jeździ konno wiec chyba ma jakąś cząstke wrażliwości ,po za tym konie by wyczuły niebezpieczeństwo
      -Kris

      Usuń
    2. "Wszystkie magiczne istoty" - co masz na myśli? Podasz gg, chętnie popiszę.

      Usuń
    3. 38629289
      Pisz :)

      Usuń
  8. A może napisałabyś w kolejnej notce, o zamieszkaniu wampirów i/lub wilkołaków w Polsce? To dość ciekawie. Chodzi mi o to w poblizu jakich miast można je spotkać. Nie musisz ujawniać zbyt wielu informacji. To w jakich terenach, miastach sie pojawiaja wystarczy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamieszkują cały kraj.

      Usuń
    2. Ale pewnie są miejsca, w których jest ich więcej.

      Usuń
  9. Są jakieś wampiry w woj. wielkopolskim i lubuskim? /Neko/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra, wiecie co... Pięć razy pisałam ten sam komentarz bo ciągle mi go usuwa, szósty nie powtórzę. Trudno. Szkoda tylko, że niektórzy mylą takie pojęcia jak 'być w podróży' z 'nie mieć terytorium'. :]
    Pewnie ten też mi usunie, ale cóż...
    http://wampiry-wilkolaki.blogspot.com/ Zapraszam, korzystam z własnej wiedzy. Notki są i będą dodawane bardzo często, zawsze odpowiadam na pytania tak jak tylko potrafię, nie ukrywając prawdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra, wiecie co... Pięć razy pisałam ten sam komentarz bo ciągle mi go usuwa, szósty nie powtórzę. Trudno. Szkoda tylko, że niektórzy mylą takie pojęcia jak 'być w podróży' z 'nie mieć terytorium'. :]
    Pewnie ten też mi usunie, ale cóż...
    http://wampiry-wilkolaki.blogspot.com/ Zapraszam, korzystam z własnej wiedzy. Notki są i będą dodawane bardzo często, zawsze odpowiadam na pytania tak jak tylko potrafię, bez żadnych tajemnic.

    OdpowiedzUsuń
  12. a czy czarodzieje mają królową

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy następna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy będzie jakiś filmik ?

    OdpowiedzUsuń