sobota, 9 lutego 2013

Żałuję...

Gdybym mogła cofnąć czas, z pewnością bym to zrobiła. Nie zdawałam sobie sprawy, że kiedy zacznę szukać wampirów, moje życie się tak pogmatwa. Żałuję moich poczynań w ciągu ostatniego pół roku.
Zapewne większość z Was uważa, że to tylko mój wymysł, ale spodziewałam się tego. Nawet moi rodzice w to nie wierzą.
Moje życie wróciło w pewnym sensie do normy: szkoła, dom, imprezy... Ale ja czuję się już całkiem inna. Życie nauczyło mnie, że nie wszystko jest takie, jakie nam się wydaje i trzeba pamiętać, że niespodziewany cios może paść z każdej strony, dlatego stale chodzę przygotowana na atak.
Więc radzę Wam poważnie zastanowić się, zanim wstąpicie w ten mroczny, ale jakże fascynujący świat.

PS
Kolejna notka już niebawem.

13 komentarzy:

  1. Najpierw trzeba by wiedzieć jak w ten świat wstąpić jeśli już..
    A ludzie uwierzyliby ci gdybyś pokazała im jakieś dowody, które pewnie ciężko zdobyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następną notkę :) /N

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej. Chciałam się Ciebie zapytać czy jest możliwość abyśmy nawiązały jakiś kontakt, np. przez telefon bo bardzo ciekawi mnie to co piszesz i wgl. chciałabym z Tobą porozmawiać o wampirach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ty masz na imię,co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Jej miejscu napisałabym to samo Tobie =)

      Usuń
  5. Ktoś wie kiedy pojawi się następna notka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, ja nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pewnie miewam "niebawem"
    czyli jak na ten blog kilka tygodni -_-

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie znów ją porwali.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeezu, odczepcie się od niej -,-

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok.Mówię tylko co myślę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie ta notka czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością nową notkę!

    OdpowiedzUsuń