sobota, 9 marca 2013

Wielka rewolucja

Przepraszam, że dopiero po tak długim czasie znowu się odzywam, ale jest to spowodowane tym, że moje życie stało się strasznie nudne. Postanowiłam jednak zrobić wielką rewolucję i wstawiać notatki co sobotę (chyba, że coś ciekawego zdarzy się wcześniej).  Dzisiaj postaram się odpowiedzieć na niektóre pytania, które zadaliście mi od ostatniego posta.

"Hej. Chciałam się Ciebie zapytać czy jest możliwość abyśmy nawiązały jakiś kontakt, np. przez telefon bo bardzo ciekawi mnie to co piszesz i wgl. chciałabym z Tobą porozmawiać o wampirach."
Przez telefon nie za bardzo dam radę, bo moje konto świeci ostatnio pustkami. Ale chętnie porozumiem się przez gg: 43912004.

"Czy to możliwe że ktoś żucił na mnie tą klątwę?
Codziennie pieką mnię oczy zwłaszcza rano ale nawet w zimie mrużę oczy jem więcej niż koleżanki i zazwiczaj jestem głodna w nocy ciężko mi zasnąć a w dzień zasnęłabym nawet na stojąco.U.K
PS.Czy jeśli wampir kogoś zmieni to zostawia go na pastwę losu?
Czy wampiry zmieniają kogoś od tak o czy tylko wtedy gdy czuję coś do kogoś?"

Zawsze istnieje taka możliwość. A w zimie często bolą oczy od światła, bo odbija się ono od śniegu, dlatego nie jest to jeszcze powód do zmartwień. Co do głodu... Mówię tutaj raczej o takim uczuciu, że pomimo "napchania żołądka" odczuwa się nadal dziwny rodzaj głodu i niczym nie da się go pokonać (czyli masz uczucie wiecznego głodu).
Wampir zazwyczaj nie porzuca swojego "dziecka" na pastwę losu. Uczy go, jak ma się przystosować do nowych warunków itp. Są tylko dwa wyjątki od tej reguły. Jeżeli Mistrz zostanie zamordowany lub zmuszony do ucieczki zaraz po przemienieniu kogoś lub jeśli jest to akt zemsty (Słyszałam o przypadku, że wampir zmienił kogoś w wampira tylko dlatego, że ten nie chciał nim zostać).
Twoje ostatnie pytanie jest dość trudne. Należy pamiętać, że wampiry w pewnym sensie też są ludźmi i odczuwają różne emocje, którymi rzadko (ale jednak) się kierują. Czasami zdarza się, że pomimo upływu wieków, wampir obserwuje swoją śmiertelną rodzinę i przemienia któregoś z krewniaków. Jednak najczęściej wampir zmienia kogoś, gdy:
-pragnie powiększyć swoją potęgę
-ta osoba jest wybitna lub ma ukryte zdolności (są wampiry, które mają umiejętność wykrywania zdolności, jakie człowiek zyska po przemianie)
-odszedł od swojego pana (lub został porzucony po przemianie) i pragnie założyć swój własny klan

"no dobra a jak znaleźć kogoś kto żuci na mnie klątwe i wogule jak ma to zrobić co ma mówić skoro jesteś taka mądra to mi powiedz z kąd tyle wiesz jak się stać wampirem no dawaj ja czekam"
Żadna czarownica nie rzuci na Ciebie klątwy, nawet na Twoje życzenie, bo jest to sprzeczne z kodeksem. Jak już kiedyś wspominałam, to rodzaj kary. A skąd tyle wiem? Po pierwsze sama jestem czarownicą, a po drugie od 4-5 lat intensywnie zajmuję się tym tematem, więc musiałam zgromadzić już jakąś wiedzę. 


"a jak znaleźć wampira i jak go rozpoznać ja naprawdę chcę być wampirem tak na 1000%"
Przede wszystkim muszę zapytać o wiek. Nawet jeśli uda ci się znaleźć wampira, to ten nie zmieni osoby poniżej 16. roku życia. A czasami nawet wtedy nie chce dokonać przemiany, jeśli osoba nie jest dojrzała emocjonalnie. Trzeba też mieć silne argumenty "za", aby potwierdzić, że decyzja jest przemyślana.


"Dzedobry.Mam 13 lat, np jezeli ja stane wampirem to moj organizm bedze rusl poprostu w filmach wampiry zyjo 500 lat i nie stazeja ?to prawda???"
To pytanie w sumie nawiązuje do poprzedniego. W tym wieku nie masz szans na zostanie wampirem. Ale załóżmy, że masz 16-17 lat i zostajesz przemieniony. Twój proces starzenia zatrzymuje się i odtąd rozwijasz się tylko intelektualnie (wampiry wykorzystują większy obszar mózgu niż ludzie). Jedynie urodzone wampiry (czyli dzieci z genem wampiryzmu po ojcu) nawet po przemianie się starzeją, jednak proces ten jest zatrzymywany koło 20. roku życia.

"Ja zostałam zmieniona w wampira w 1786. Przyczytajcie "Wampiry z Morganville". To jest super. :D"
Nie wiem, jak to jest z tą Twoją przeminą, ale jeśli chodzi o serię "Wampiry z Morganville", to muszę się zgodzić. Jest to jedna z niewielu książek o wampirach, która mi się spodobała. Wampiry są tam bardziej "prawdziwe" niż w większości współczesnych powieści.


"zajebisty blog :) może stworzymy ugrupowanie lub klub wampirów,fajnie by było mieć krąg zamknięty by nikt nie dodawał negatywnej energi, jak widać dużo było by ludzi na rozmowy które mogą być bardzo pomocne w życiu o których cięższko rozmawiać nam publicznie,proszę rozważcie to i może przedstawcie jakieś pomysły,wielki szacun i ukłony dla Naszej założycielki blogu:)pozdrawiam serdecznie :) mój email:adamzeus@onet.eu GG;45648845"
Fajnie, że podoba Ci się blog. Jeśli chodzi o ugrupowanie czy coś, to zapraszam do dyskusji na forum www.wampiryczni.fora.pl
Mój login na forum to: Yoshike. Numer gg podałam już wcześniej. A mail to: czarna.koniara@gmail.com

5 komentarzy:

  1. Widać, że większość pytań zadały nastolatki zafascynowane Zmierzchem. Ehh, ten świat schodzi na psy.. -,-
    Btw cieszę się, że teraz notki będą co sobotę :)
    P.S. Krwiopijcy dali Ci już spokój?

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka pytan:
    1. czy mozna byc wampirem nie wiedzac o tym?
    2. jak wyglada slad po ugryzieniu?
    3. jakim cudem wampiry zyja po kilkaset lub wiecej lat? przeciez to nie moze byc tylko dzieki krwi..

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć ! Ostatnio obejrzałam film zmierzch . Mam wrażenie , że jestem wampirem . Możesz mi jakoś pomóc ? Czy to prawda , że Edward Cullen produkuje podpaski ?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja słyszałam że gdy człowiek zostanie przemieniony w wampira to emocje i zmysły sie potęgują np.słuch słyszy wszystko, ma lepszy wech i wg.
    że my jak jesteśmy smutni to wampiry nie są smutni tylko wpadają w rozpacz czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  5. Okey mam pytanie . Więc czy mogłybyśmy się jakoś skontaktować? Potrzebuję twojej oomocy w sprawi wampirów ! Nie mg tego mówić przy wszystkich . Jak coś zaprosze cię na GG .

    OdpowiedzUsuń