sobota, 23 listopada 2013

Przepraszam

Cześć wszystkim. Posty dodaję przez tablet i coś musiało być nie tak, bo się nie dodał- stąd jednodniowe opóźnienie.
Mieliśmy wczoraj naradę. Nie wiem czy Yoshike zdążyła już Wam wspomnieć, ale w naszej szkole zawiązało się małe nieoficjalne kółko zjawisk paranormalnych :) Może nadmienię w jaki sposób powstało.
Otóż Yoshi chodzi do klasy z Noki- Gotką zafascynowaną światem mroku, ale podchodzącą do tego tematu sceptycznie i ciągle się kłócą o to. Pomimo to się przyjaźnią. Często w piątki przesiadują przed lekcjami w bibliotece. Tam właśnie spotkał je Kamil, którego zaciekawiły ich poglądy. Potem doszłam ja, a na końcu dołączył Łukasz, chłopak mojej koleżanki z klasy, który twierdzi, że jest medium.
Zapewne zastanawiacie się, co tam robimy... Nic specjalnego. Wczoraj akurat rozwiązywaliśmy pewne problemy. Mój brat uważa, że wstąpiłam do sekty i doniósł na mnie rodzicom, Yoshike została wyrzucona ze sfory za złamanie zasad watahy (opowie Wam o tym sama w piątek), a Łukasz bawił się w wywoływanie duchów i ma z tego powodu same problemy... Do tego Noki ciągle wagaruje i ostatnio nakrył ją nauczyciel. Jakby tego było mało, nie znajdujemy się obecnie pod opieką żadnej sfory ani klanu Łowców, więc wampiry znowu próbują się nas pozbyć. Byłam tak wystraszona po wczorajszym dniu, że dzisiaj cały czas byłam w domu i wzdrygałam się na każdy nieznany lub niespodziewany dźwięk.
Na dziś wystarczy tych emocji. Jutro kolejna porcja.
Pozdrówka

PS
Serdecznie zapraszam na bloga Noki. Nie znajdziecie tam niczego o wampirach, lecz "zwykły" pamiętnik nastolatki: niespokojne-zycie-gotki.blogspot.com

Po drugie, Yoshike kazała mi się nie przejmować uszczypliwymi komentarzami. Moim zadaniem jest spisywanie Waszych wiadomości spod postów i przekazywanie ich jej. Będzie na niektóre odpisywać, a ja będę zamieszczać je tutaj w jej imieniu.
Prosiła, abyście trzymali za nią kciuki, bo wtorek-piątek pisze próbne matury. Kazała też wszystkich serdecznie pozdrowić.

6 komentarzy:

  1. każdemu może się zdarzyć opóźnienie na blogu :) A komentarzami się nie przejmuj ! I oczywiście trzymam kciuki za Yoshi !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy Yoshi po wyrzuceniu z watahy nadal jest wilkołakiem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie! I czy spotka ją jakaś kara od strony watahy?

      Usuń
  3. Według mnie wyrzucenie już jest karą. A wilkołakiem na pewno dalej będzie, przecież to nie jest uzależnione od bycia w sforze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli nie chcecie zdradzać swojego miejsca pobytu to informuję że musicie uważać, bo łatwo jest was namierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Yoshi po wyrzuceniu z watahy nadal pozostanie wilkołakiem ale nie będzie jej przysługiwała ochrona watahy jeżeli coś będzie jej groziło wataha jej nie pomoże bo już do niej nie należy

    OdpowiedzUsuń