czwartek, 21 listopada 2013

Witajcie

Dzisiejszego dnia tylko się przedstawię, a od jutra biorę się ostro do roboty xD
Jestem Asha i mam 17 lat. Chodzę do tej samej szkoły co Yoshike, ale jestem klasę niżej. Jestem zwykłą szarą nastolatką- człowiekiem i z magią nie mam nic wspólnego.
Do spraw wampirów i wilkołaków podchodziłam sceptycznie... do pewnego czasu. Kilka miesięcy temu wracając późnym wieczorem z kina zostałam zaatakowana przez "coś". Uratowali mnie wtedy Łowcy... Proponowali mi nawet szkolenie, ale to nie dla mnie.
Po tym wydarzeniu starałam się żyć normalnie i udawać, że nic się nie stało... To się chyba nazywa wyparciem.
Jakiś czas później usłyszałam rozmowę Yoshi o tym blogu i zaczęłam z nią rozmawiać. Bardzo mi wtedy pomogła i mogę stwierdzić, że dołączyłam do jej małego "kręgu".
Nadal nie wszystko wiem i wiele się muszę jeszcze nauczyć, ale pozostaję w stałym kontakcie z Yoshike, więc mój brak wiedzy nie powinien być przeszkodą.
Ten post całkowicie wyczerpałam. Narka

7 komentarzy:

  1. cześć! mam nadzieję, że twoje wpisy będą równie ciekawe co Yoshi!

    OdpowiedzUsuń
  2. No nareszcie coś się dzieje! ;D
    Ja również mam nadzieję, że będzie ciekawie i że będziesz z nami przez dłuższy czas

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Tak jak pozostali, już jestem ciekawa twoich wpisów.
    Pozdrawiam, Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie coś się ruszy...Witam i czekam na wpisy...Pozdrawiam...K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy post ? miał być dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że to ta sama autorka bo postów nie ma a pisze ,,od jutra" no przyjaciół se znaleźć nie może :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chciała żeby więcej osób uwierzyło w wampiry itp.

      Usuń