piątek, 20 lutego 2015

Lekkie nagięcie regulaminu i utrata ładowarki

Nienawidzę wprost monotonii... To mnie wprost zabija.
Niemniej wpadłam na głupi pomysł, żeby zrobić kawał trenerowi. Dzięki pomocy Kalii udało mi się przywrócić nieco magicznych umiejętności (nie miałam nawet o tym pojęcia xD).
Postanowiłam je "przetestować" podczas śniadania. Zamieniłam trenerowi cukier w sól, kiedy wsypywał ją do herbaty, jego kurczak nagle uciekł z talerza, a sznurówki same się związały ze sobą.
Wiem, że to trochę dziecinne i nie powinnam tego robić, ale naprawdę zaczynałam się już tym wszystkim nudzić.
Niestety dość szybko znaleziono sprawcę "całego tego bałaganu". Ha! Los okazał się dla mnie łaskawy i za wstawiennictwem jednego z "Weteranów", jedyną karą było odebranie wszelkich ładowarek do sprzętów na 1,5 miesiąca i zobaczenie jak sobie poradzę z ograniczonym zasobem energii. Było jedno ale: mogę stosować magię, ALE innym nie wolno mi w tym pomagać :/

Skończyło się na tym, że nie byłam w stanie sobie poradzić za pomocą magii, jednakże dzięki Kolibrowi znalazłam na to sposób. Kupiłam w sklepie elektronicznym nową baterię do laptopa i poprosiłam o jej naładowanie. Obsługa dziwnie na mnie patrzyła, ale zrobili to... dzięki lekkiej "perswazji".

Niestety wiążę się to jeszcze z inną sprawą. Zmieniono nieco mój rozkład zajęć podczas całego tygodnia. Jednak się nie martwcie- piątki pozostały bez zmian.
Po prostu w soboty i niedziele zamiast treningów fizycznych mam umysłowe razem z Kalią, co mnie bardzo cieszy :D

19 komentarzy:

  1. Nawet się juz nie starasz, przecie to widać ze klamstwo, zawiodlam się, bądź bardziej kreatywna

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj cieszę się,że znowu dodajesz notki bardzo mnie to cieszy.I życzę powodzenia w nauce i treningach.Mam takie pytanie do ciebie chciałabym się Ciebie spytać czy wampiry mają wokół tęczówek czarny okrąg wiem może to się wydaje głupie pytanie lecz to mnie nurtuje.Jeżeli mogłabyś na to odpowiedzieć bardzo dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie przyglądałam się oczom wampirów, dlatego trudno odpowiedzieć mi na to pytanie. Ale wydaje mi się, że nawet u ludzi może występować ciemna obwódka wokół tęczówki

      Usuń
  3. no nieźle :) a mam pytanie jak wyglądają twoje zadania

    OdpowiedzUsuń
  4. :) jak wyglądają te misje albo zadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety obowiązuje mnie tajemnica, ale postaram się otrzymać zgodę na publikacje chociaż kilku zdań na ten temat.
      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Szukałam czegoś całkowicie innego... i niestety trafiłam tutaj.
    To, co pisze autorka, nie ma nic wspólnego z prawdziwym wampiryzmem... Jestem rozczarowana, bo myślałam, że znajdę tu jakieś przydatne informacje.
    Jeżeli jest jeszcze ktoś, kto nie wierzy w zawarte na tym blogu informacje, a jest na tyle dojrzały, że chciałby się czegoś dowiedzieć o PRAWDZIWYM wampiryzmie, to zapraszam na niedawno utworzonego bloga:

    http://nie-swiat.blogspot.com/

    Zapowiada się dość ciekawie i na bieżąco śledzę wpisy. Ostatni dodano dzisiaj, więc widać, że blog nadal "żyje".
    Pozdrawiam
    Rozczarowana

    OdpowiedzUsuń
  6. aha a te zadania to typu zdobyć zabić odbić uratować śledzić ??? czy coś w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  7. WEŹ PLISS NAGRAJ FILMIK JAK UŻYWASZ MAGII NA CZYMŚ :D NP. NA TYM KURCZAKU XDD TO BĘDZIE EKSTRA WIEM ŻE NAS NIE ZAWIEDZIESZ :>>>>
    -Rechi

    OdpowiedzUsuń
  8. Informacja z ciekawości, bo ja raczej dołączać nie chcę, ale - Robicie jakieś nabory czy jak to się w ogóle odbywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robimy naborów. Jeżeli zaobserwują, że ktoś by się nadawał, to sami znajdują sposób na nawiązanie kontaktu

      Usuń
  9. Witam mam takie pytanie do ciebie.Kilka dni temu moja koleżanka i ja postanowiłyśmy poćwiczyć i w pewnym momencie się skaleczyłam,koleżanka podeszła do mnie i zlizała tą krew.Gdy tą krew zlizała zaczęła się trząść w tym również szczęka,zaczęła się śmiać nie wiadomo z czego, podchodziła do mnie mówiąc że chce jeszcze i więcej.Starałam się ją uspokoić i na szczęście udało mi się.Byłam przerażona i ona gdy jej to powiedziałam jak się zachowywała też była przerażona.Chciałam zapytać czy ona może być wampirem?
    Pozdrawiam Misaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Objawy na to wskazują, ale są dość nietypowe. Jak dotąd nie spotkałam się z takim zachowaniem....Naprawdę dziwne...

      Usuń
    2. Czyli jest wampirem? jeżeli tak to mam się czego obawiać?
      Pozdrawiam Misaki

      Usuń
    3. Jeżeli mogłabyś się zemna skontaktowac i porozmawiac o tym prose moje gg:44676102 byłabym wdzięczna.
      Pozdrawiam Misaki

      Usuń
  10. Czytałaś albo oglądałaś film "dary Anioła"? Czy tobie też wydaje Ci się to trochę dziwne że jest tam dużo podobieństw do łowców? Bo popatrz oni tam są tymi nocnymi łowcami i zabijają demony. I gdyby demony zastąpić słowo wampiry to by wszystko pasowało. No prawie. Jakbyś przypadkiem oglądała albo czytała książke to nie patrz na przygody głównych bochaterów bo to potrafi zmylić.
    Nel

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukacie może kogoś do pomocy w prowadzeniu bloga ? Jkbc, tu macie mój e - mail :
    vickiejozwiak@gmail.com
    Jeśli się odezwiecie, to wam przedstawię moje historie z wampirami i wtedy możemy się dogadać w razie czego, chyba, że nie szukacie nikogo, zrozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bliski zostania shinigami (spytaj Kolibra kto to)

    OdpowiedzUsuń