poniedziałek, 7 grudnia 2015

To już prawie 100 postów

Bardzo wzruszyły mnie ostatnie komentarze... Nie myślałam, że jeszcze ktokolwiek to czyta :)
Dla osób, które zastanawiały się czemu ich odpowiedzi na post się nie pojawiały od razu: włączyłam funkcję zatwierdzania komentarzy, ponieważ wiele osób robiło mi spam i potem trudno było się połapać. Teraz zatwierdzam to, co ma się pojawić.

Akurat wczoraj miałam dość nieciekawą sytuację. Jestem nowym strażnikiem w mieście i niestety nie wszystkie zasady jeszcze znam. Niedziele mam zazwyczaj wolne, więc postanowiłam pochodzić trochę po sklepach... Spotkałam tam grupę sukkubów na polowaniu i postanowiłam ich poobserwować i w razie czego interweniować.
Nie wiedziałam tylko, że mają pozwolenie, a po drugie od razu mnie wyczuli (lata treningów poszły najwyraźniej do kosza). Po trzecie: miał ich na oku jeden ze starszych osób pilnujących porządku wśród nadprzyrodzonych.
Dostałam ostrą reprymendę za moją nadgorliwość... To by było jeszcze spoko... Spodziewałam się, że mnie zawieszą... Ale nie! Zrobili jeszcze gorzej. Przydzielili mnie do tego kolesia. Czasami boję spojrzeć się mu w twarz. Ma bliznę biegnącą mu przez oko i cały policzek... I jest mrukiem, a ja uwielbiam gadać...
Spodziewam się, że najbliższe miesiące okażą się męczące i trudne...
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze sa nowe posty.Codziennie tu zagladalam i czekalam na twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej jak się cieszę, że wreszcie nowy post. :) Mam pytanie, jak ich odróżniasz? Nie wiem kim ja jestem, kiedy w ich obecności mam wrażenie jakby chcieli przeniknąć mój umysł. I po czymś ich poznaję , nie potrafię nawet opisać jak to robię. Do tego muszę ci coś powiedzieć. Znałam się z jednym z nich od dwóch lat, a upewniłam się poruszając z nim temat ezoteryczny - miała ogromną wiedzę w tych tematach, praktykowała oobe. I mam wrażenie, że padłam ofiarą hipnozy, gdyż pamiętam takie słowa: "a teraz zdradze ci tajemnicę" i zupełnie nie pamiętam co było dalej. No cóż... A co sądzisz o wampirach energetycznych? Będę wdzięczna za pomoc.
    Jakbyś chciała poczytać więcej o moim paranormalnym życiu to zapraszam na myoobe-blogspot.com lub my-darknessworld.blogspot.com Oczywiście jeśli masz czas, bo widzę, że masz dużo roboty. ;)
    pozdrawiam cię cieplutko
    Fermatka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpoznaję ich dzięki podpisowi energetycznemu. Każdy "gatunek" ma swoją indywidualną wibrację i pewne elementy w aurze, które pozwalają go zidentyfikować.
      Wampiry energetyczne istnieją, ale nie wiem o nich dużo. Tyle wiem tylko, że ludzie nazywają takie osoby pasożytami. Jakoś nigdy mnie to nie interesowało. Zawsze możesz próbować poszukać jakiś forum albo blogów na ten temat.
      Taka luka w pamięci rzeczywiście może być po hipnozie. Ewentualnie może to być również system obronny Twojego mózgu. Czasami, gdy nie jesteśmy sobie z jakimiś traumatycznymi zdarzeniami poradzić, to umysł stara się je wypchnąć.
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Siema mam do ciebie sprawę wiesz więcej niż ja powiedz jak dołączyć do watachy i poprośił bym o kontakt z tobą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie kontakt ze mną może być utrudniony, więc jak będę mogła więcej czasu poświęcić na kontakt z czytelnikami, to dam znać.
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Jak dołączyć do watahy? Trzeba sobie na to zasłużyć :P A tak na poważnie, to jeżeli uznają, że się nadajesz, to sami Cię znajdą.

      Usuń
  4. w jakim mieście stacjonujesz?? możesz ujawnic czy nie bardzo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wolno mi ujawniać takich informacji.

      Usuń