piątek, 5 lipca 2013

Ufff... te wakacje

Niedawno wróciłam z wyjazdu wakacyjnego i miło dowiedzieć się, że zostało się porwanym... ale to szczegół. Jak na razie jestem nadal człowiekiem ;p
Spotkałam też kilku moich blogowych fanów. Męczyliście mnie ciągle, że chcecie pogadać "face to face" i w końcu Wam się udało. Muszę przyznać, że vampiremeet w Krakowie był naprawdę udany. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy. Nie mogłam (a raczej nie chciałam) pisać o "zlocie" na blogu z powodu trolli. Szczególnie dziękuję Lenie za wykład o wróżkach, to było naprawdę ciekawe.
Co do dalszego ciągu wywiadu- pojawi się w ciągu 2-3 dni. Po prostu mam dość dużo obowiązków (pomimo, że są wakacje).
A co do wampirzych rytuałów przemian. Znalazłam jedno i to całkiem przypadkiem. Jednak nie zamieszczę go tutaj. Muszę mieć pewność, że zostaną spełnione pewne warunki. Niemniej nie wiem czy to zaklęcie działa, gdyż nie testowałam go na sobie. Po więcej informacji piszcie na PW.
Dzisiaj tylko taki krótki post, ponieważ zaraz przyjdzie po mnie kolega i idziemy do naszego kumpla grać na komputerze.

8 komentarzy:

  1. Robisz konwenty spowodu bloga który nawet nie jest znany? Ty jesteś Dodą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważ różnicę między meetem a konwentem... Na meecie może być zaledwie kilka osób, a konwent jest ogólnokrajowy

      Usuń
  2. Wow twój kolega ma komputer!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś czytałam tego bloga z pasją bo lubię takie rzeczy ,ale ten blog jest teraz głupi cały czas się chwalisz tym co robisz , filmik jest udawany ,przejmujesz się trolami jakimiś więc sorry ale już nie będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiemy, ze masz duzo zajec, ale dodaj w koncu notke, bo znowu sie spozniasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. podała by si swojego e-malli czytałem twojego bloga i bardzo jest ciekawy jestem Stefan tak przy okazji

    OdpowiedzUsuń