wtorek, 19 kwietnia 2016

Ja nie wiem, co się stało :P

Muszę przyznać, że jestem idiotką xD
Pozmieniałam coś przez przypadek w ustawieniach i od stycznia wszystkie posty publikowały się jako prywatne. Na szczęście w końcu to wyłapałam (głównie dzięki pytaniom "kiedy następny post?"). Trwałoby to zapewne jeszcze dłużej, gdybym nie weszła w spam, bo głównie tam lądują komentarze, chociaż wiele z nich jest nawet konstruktywnych ;)
Wszystko jest już jak być powinno, więc więcej problemów nie powinno być.
Pozdrawiam

EDIT:
19.04.2016 godz. 12:19
Jak zapewne zauważyliście zmieniła się też wizualna strona bloga. Mam nadzieję, że nowy wygląd graficzny się Wam spodoba :)

2 komentarze:

  1. Napisz coś o zmienno kszałtnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc mnie się nie podobają te kolory. Poprzedni wygląd był o wiele ładniejszy, bardziej oddawał klimat bloga. Dodatkowo posty w poprzednich kolorach były czytelniejsze.

    OdpowiedzUsuń