niedziela, 3 kwietnia 2016

Zaczynam nowe życie

Oficjalnie mogę powiedzieć, że na powrót stałam się cywilem i jestem "normalnym" obywatelem. Studiuję, pracuję i spędzam czas z nowym stadem.
Moje podanie rozpatrzono pozytywnie i po dwóch tygodniach czekania otrzymałam cały plik o tym, że dziękują za moją służbę, żałują mojej decyzji i o tym, że w każdej chwili mogę wrócić. Pożegnałam się ze wszystkimi, wypiliśmy na koniec w jakiejś knajpce po piwie i każdy ruszył w swoją stronę.
W nowym mieszkaniu już zaznaczyłam swoją obecność. Na szczęście są tu 3 sypialnie, więc każda ma swój pokój. Anna i Paulina są naprawdę świetne. Pierwsza studiuje architekturę, a druga jest po technikum weterynaryjnym i studiuje medycynę.
Obie są singielkami, więc w wolnych chwilach nie ma żadnych przeciwwskazań, aby tylko w babskim gronie wybrać się do klubu ;)
Oprócz tego co weekend spotykamy się wszyscy u Alfy: trenujemy i rozmawiamy.
Obecnie planujemy, gdzie wybrać się na majówkę. Chyba ostatecznie wrzucimy wszystkie propozycje do kapelusza i wylosujemy jedną, bo jak tak dalej pójdzie, to skończy się na tym, że do wakacji nie podejmiemy decyzji.
Ja bym najchętniej wybrała się na Mazury ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz