niedziela, 4 listopada 2012

Przywoływanie

No, to wczoraj znowu popełniłam błąd. Odprawiłam rytuał przywołania wampira. Sądzę, że się udało, bo od tamtego czasu cały czas przechodzą mnie ciarki bez żadnego konkretnego powodu i mam uczucie, jakby ktoś próbował wniknąć w moje myśli.
Zdawałam sobie sprawę z tego, że jest to niebezpieczne, ale z początku nie wierzyłam w prawdziwość tego rytuału. Ale jak zwykle muszę wszystko na sobie przetestować, a potem znosić konsekwencje moich decyzji. Tak samo było przy wywoływaniu duchów :)
Nie przejmuję się tym jednak, bo wyznaję zasadę, że "Bez ryzyka nie ma zabawy" i "Czasami życie warte jest ryzyka".
Nie wiem, kiedy pojawi się kolejny post, bo jutro trzeba wracać do szkoły. Obiecuję, że nie będzie to trwało dłużej niż 2 dni.

32 komentarze:

  1. A jak wygląda ten rytuał ? Możesz go opisać co trzeba zrobić , bo bym chciała spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam wiele rytuałów Nie radze ci robić 10 rytuałów w tygodniu ja sam zrobiłem 10 w jedną noc all się okazało że są prawdziwe następtnego dnia czułem napad szału pokonałem siłacza w szkole byłem taki szybki a po 2 dniach all znikło ale robie kolejne rytuały narazie 5 w 1 udało się połączyć próbuje dalsze ale nie potrafię nie podam żadnego bo może ci się coś stać a niechę by umierali ludzie z mago powodu sam prawie bym umarł ale przyszedł domnie demon i go wystraszyłę i uciekł i żyje gdyby nie uciekł bym albo umarł albo mym dostał dar bycia wampirem

      Usuń
    2. Morzesz podać ja nieboje się śmierći i jestem podobna do wampira z wyglondu tylko umiejętności mi brakuję a propo widziałam wilkołaka przez okno .

      Usuń
  2. Paulina, radzę Ci z doświadczenia, że lepiej nie robić takich rzeczy. Jak wspomniała sama autorka ma to konsekwencje. Najczęściej nieprzyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę napisz rytuał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rytuał przywołania znajduje się w kolejnym poście :)
      Pozdrawiam
      Yoshike

      Usuń
  4. myślicie że my mamy łatwe życie otóż nie, jesteśmy demonami które muszą pić krew i co roku cierpią gdy umiera nam ktoś bliski. co prawda potrafimy unieść ciężar 100 razy większy od naszego, jesteśmy najszybsi, ale niemożemy przebywać zbyt długo w słońcu, jesteśmy nieśmiertelni co jest dla nas przekleństwem. żyje 320 lat i z chęcią oddał bym ten dar lecz to jest niemożliwe. żeby przestać być wampirem musi być zajęta klątwa przez człowieka który ją rzucił lecz on już nie żyje. klątwy niemoże żucić zwykły człowiek. resztę powiem kiedy indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz na email proszę liliaxd20@gmail.com

      Usuń
    2. Napisz na gg ;) bardzi prosze.. mam pewien problem na ten temat a ty mozesz byc właśnie tą osobą która mi pomoże.. błagam ! Gg : 47854107 prosze!

      Usuń
    3. Witam

      Jestem świeży w temacie.
      O wampirach wiem tyle ile da się znaleźć w internecie.
      Bardzo proszę o informację na ich temat , jeżeli jakieś posiadacie.
      Proszę również o kontakt wampiry
      Oto moje gg: 48751050

      Pozdrawiam i liczę na otwartość

      PS: chętnie bym został wampirem , mam 18 lat i jestem poważny

      Usuń
    4. Słuchaj jak mówisz jesteś wampirem osobiście wierze w wampiry ale nie sądze żebys nim była bo czy byś się tym chwaliła noo logiczne ze nieee !!!! Więc proszę jaj sę z tego nie rób !!!

      Usuń
    5. Myślisz ze to zabawne udawać wmpira nie sądze byś nim była bo gdybyś naprawdę nim była to czy byś się tym chwaliła no logiczne ze nieee jprdl noo ej nie rób se jaj z tego !!!!

      Usuń
  5. Hej czy wy naprawdę wierzycie w to że wampiry istnieją są oni wyobrażeniem ludzkiej wyobraźni nie było ich i nie ma są to bajki by nastraszyć dzieci, albo nastolatki które są mega zakochane w nich jak to jest ukazane w filmach typu pamiętniki wampirów albo zmierzch. A co do Cb Anonimowy wątpie że masz 320 lat i że jesteś wampirem gdybyś to udowodnił może wtedy bym uwierzyłą.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja oddałabym życie żeby być jednym z nich , nie wyobrażacie sobie jakie okrutne jest moje życie , oddałabym wszystko żeby chociaż go spotkać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale są też złe strony bycia wampirem nie żebym coś wiedziała. Jeden z - to patrzeć jak bliscy umierają. Kolejny to zabijanie ludzi żeby się najeść ale kto to wie? W końcu żadnego nie spotkałam. Nam wiele pytań jeśli by wampiry istniały to mam wiele pytań a oto mój e-mail Gabriela.Mazurowska@wp.pl jeśli jaki wampir to przeczyta to proszę o odpisanie

      Usuń
  7. moja koleżanka próbowała przywołać
    wampira kiedy wypowiedziała zaklencie
    firanki się same ruszały pudełko pstryknęło i teras ja was pytam czy to był wampir
    cccccccccccooooooooooooo

    OdpowiedzUsuń
  8. jeżeli twoja koleżanka mówi prawde to jest bardzo żle

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam bardzo powazny problem zwiazany wlasnie z wywolywaniem .. proszę o pomoc prawdziwego wampira który powie mi co robić.. ;/ gg: 47854107 prosze niech albo doswiadczone medium piszą albo wampiry!!!!. To jest powazne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ubawiłam się okropnie przy komentarzach typu "niech piszą do mnie wampiry"
    ahhahahahahahahahaha XD

    Ale jeśli chodzi o temat; Sama nie wierzę w wampiry zbyt mocno. Wiem, że istnieją siły nadprzytrodzone, ale wampiry zawsze traktowałam w kategoriach zmierzchowych romansideł dla gimbusiarni.
    Chętnie jednak dowiem się czegoś na ten temat, jeśli chcecie porozmawiać, podać mi tytuły książek do przeczytania, linki do ogarnięcia, macie jakieś potwierdzone dowody na istnienie wampirów, jestem otwarta.
    Rytuał też chętnie zrobię, ciekawe, co z tego będzie, boję się, ale zawsze mnei takie rzeczy fascynowały, a poza tym i tak mi wiele życia nie zostało ;P

    MOJE GG; 48941448

    OdpowiedzUsuń
  11. potrzebuję 2 osoby do rytułału przywołania wampirów ,one istnieją tak samo jak duchy nikt przecież sobie tego nie wymyślił , moja babcia jest medium ona mi opowiadała że to wszystko istnieje odziedziczyłam po niej te umiejętność jak tak bardzo któreś z was chce zostać wampirem niech się odezwie ale uprzedzam ten rytułał to nie żart ;)mój nr 693727950

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już to widzę, jak się dodzwaniam... tak jak reszta - czyli kilka set osób...

      Usuń
  12. ja chce zosta c wampirem to rozwiązałoby wiele moich spraw,brak mi życia na bezczynność a i tak większość zmarnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam nadzieje ze ktoś z was mi pomoże na pewno się odezwę jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddałabym wszystko aby być wampirem !

    OdpowiedzUsuń
  15. Ignoranci, każdy z Was nie jest godzien.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy chcieli byśmy nimi być :) to coś niesamowitego ja tak uwazam i wierze ze one sa bo to nie wymyslil by czlowiek taki o sobie musialo cos sie zdarzyc ze wampiry sie pojawily :) rytual wydaje sie troche przerazajacy do dzisaj boje sie to zrobic i nie wiem co to za konsekfencje jezeli wiecie cos o tym powinniscie napisac :) pozdrawiam was i jestem z wami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 320 Lat co za debil wy tylko straszycie ludzi nikt nie zyje tyle lat to takie gadanie zebyscie podawali swoje emaile numery GG i takie inne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten rytuał wcale nie działa ;P lipa i tyle ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. Napiszci jak zrobić ten rytuał

    OdpowiedzUsuń
  20. Szukam tych mitycznych istot od lat.
    Wiem o nich wiele, ale mimo wszystko, to wciąż za mało.
    W naszych czasach, czasach blichtru i kiczu, jest mieszanie prawdy z fałszem. Co się z tym łączy, można zapomnieć o znalezieniu prawdy. To tak samo jak znaleźć diament wśród odłamków szkła. Możliwe, ale długotrwałe, a w obecnej postaci niestety czas ma dla mnie znaczenie.
    Nie będę owijał w bawełnę... Pragnę przemiany, lecz nie dla własnej satysfakcji czy dla tego bo znudziło mi się życie śmiertelnika. To długo terminowy powód - że tak to określę.
    Bez tego, nie dokonam tego co zaplanowałem, a plany me obejmują okres 2000 lat.
    Cóż... wszystkie te komentarze dały mi do zrozumienia iż Internet to najmniej odpowiednie miejsce by czegoś szukać w TYM TEMACIE, a co dopiero coś znaleźć, bo jak na razie znalazłem ogrom zagubionych nastolatków.
    Szukając po za strefą internetową wiem że nic nie znajdę, a jeśli jednak mi się powiedzie, będzie to zapewne wtedy, gdy będę już w dość podeszłym wieku. Tak podeszłym że mym towarzyszem okaże się balkonik.

    Czy wampir ujawni się? Zapewne nie, a tym bardziej nie w sieci.
    Przede wszystkim wątpię czy jaki kol wiek rytuał pomoże gdyż wampir nie jest niczyim sługą tak jak w przypadku demona (Goetia). Wampira nie da się zniewolić, ale może można go w jakiś sposób... zaprosić.

    Szukam dalej i nie ugnę się.

    OdpowiedzUsuń