czwartek, 8 listopada 2012

Rytuał przywołania

Przepraszam, że dopiero teraz się odzywam, ale byłam chora. Nie wiem czy ma to związek z tym rytuałem, czy to tylko zbieg okoliczności... Niemniej nie miałam siły pisać.
Poniżej zamieszczam rytuał dla wszystkich zainteresowanych :)

Należy znaleźć ciche miejsce i chwilę pomedytować. Następnie w połowie świecy wbijamy igłę i zapalamy świeczkę. Następnie 9x powtarzamy zaklęcie. (3 serie po 3x  w niewielkich odstępach).
"Nadejdziesz prędkim krokiem
Trzy razy wezwany mym zaklęciem
Trzy razy wezwany tym płomieniem
Przyjdź do mnie niezwłocznie."
Następnie trzeba się skupić i siedzieć wpatrzonym w płomień aż świeca wypali się do igły. Dla ułatwienia, żeby się nie rozpraszać, można cały czas powtarzać słowo "Wampir".

To chyba tyle. Życzę miłego przywoływania :)

29 komentarzy:

  1. Yhym... Musze spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami myślę, że niektórym ludziom powinno się po prostu zabrać Internet... "Jak przywołać wampira" - a może zaraz po tym gnoma, krasnala, wróżkę, elfa i upadłego anioła, jeśli akurat nie będzie całował żadnej anemicznej nastolatki z książki dla czytelniczek Bravo Girl. Zejdź na Ziemię! I że tak zacytuję motto z książki Richarda Dawkinsa "Bóg Urojony" - "Czy nie wystarczy, że ogórd jest piękny? Czy muszą jeszcze mieszkać w nim wróżki?"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co udzielasz się na tym forum?
      W ogóle jak znajdujesz takie tematy? Sam je wyszukujesz a potem krytykujesz? To twoje hobby?

      Usuń
  3. co zrobić jelżeli zrobiłam wszystko to co napisałaś i on nie przychodzi tylko co noc budze sie o tej samej godzinie i widze ze ktoś jest u mnie w pokoju a za 5 sekund już go nie ma, jak byłam sama w domu to słyszałam że u góry ktoś chodzi i wróciła ta świeca którą po spaleniu do połowy wyrzuciłam i jak korzystałam ze słownika internetowego było tam napisane hasło po włosku ,, Czerwony człowiek z ognia" ??? To zbieg okolicznosci czy cos jeszcze trzeba zrobić???

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę to chyba musiałam się pomylić, to nie prawda co napisałam wcześniej, po prostu chciałam sprawdzić twoją autentyczność czy aby nie kłamiesz... no wiesz nie każdy w internecie pisze prawdę...to nie prawda co napisałam w ostatnim komentarzu...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze przeczytałaś pamiętniki wampirów ale zapomniałaś dodać co jeszcze jest potrzebne aby to zadziałało czyli włosy i krew tego kogo chcesz przywołać więc to zaklęcie to lipa co to samo słowo w słowo jest w 2 części pamiętników wampirów gdy bonnie przywołuje stefano następnym razem pomysł zanim coś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie to co powiedziała koleżanka + musisz być medium jak Boonie. Nie że jakoś próbuje cię hejtować czy coś. tylko poprostu uświadamaiam innym że to nie jest dokońca tak jak ty mówisz.
      PS. jeśli zaklęcie się uda, to nie jest tak że wampir czy inne stworzenie nagle się pojawia, tylko poprostu dana osoba zaczyna intensywnie myśleć o spotkaniu z tobą.

      Usuń
  6. to na serio prawda? byłam okłamywana że ,,wróżkolandia" istnieje i nie chce być znowu robiona w konia ja na serio chce być wampirem itp.związanymi z wampirami bo lubie takie nadnaturalne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mi się udało. Dzięks

    OdpowiedzUsuń
  8. Wampiry hmm. One istnieją, ale nie każdy w życiu będzie miał z nimi styczność. Jeżeli masz zapisane, że nie spotkasz wampira, to cokolwiek byś robiła nie uda Ci się to. A i wampiry nie są takie jak te opisane w Zmierzchu czy Pamiętnikach Wampirów. Może i dobre książki, ale to jest tylko wyobraźnia autorki. Wampiry, wilkołaki to zupełnie inne istoty.. /al

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam inny sposób który zadziałał i jestem wampirem :
    1.Troszke dziwne ale trzeba wypić krew kolegi lub koleżanki (oczywiście jak pozwoli) I wszystko :D Wiem krótkie ale tak działa :) Jak już wypijecie nie będziecie mogli się powstrzymać wytrzymacie tydzień bez krwi,i to jest trudne trzeba zdobyć krew nie można pić swojej . I co ja zrobiłam? Trzeba było pomyśleć a oczy i zęby pojawiają się po 18 roku życia. I co ja zrobiłam . Wampir to to samo co człowiek tylko pije się krew i musze pić.Bo nie przeżyje. Jak to zrobiłam na słońcu zrobiło mi się nie dobrze po tym się rozpoznaje w młodym wieku że jest się wampirem a w wieku 18 lat że ma się o innym kolorze oczy i ma się zęby wiecie jakie. W co ja się wpakowałam uwieżcie nie moge pić swojej krwi. Biore ją od koleżanki. A jak już nie będzie mi dawała? To jest problem! Nie radze a jak tak chcecie . To wypróbujcie nie można już tego zmienić na zawsze będziecie tak mieć. Ja już żałuje nie będę mieć niedługo krwi do picia! CHCECIE MACIE NA ZAWSZE! I UMRZECIE BEZ KRWI BĘDZIECIE MUSIELI ZABIJAĆ LUDZI! A oczy będziecie mieli dopiero po 18 roku życia to samo z zębami więc długo czekania jak macie z 10 lat! To koniec jestem wampirem na zawsze! :( Znudzi wam się to! Ja już żałuje .

    OdpowiedzUsuń
  10. Jasne, jasne hahahahha :x

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy jesteście popierdoleni i tyle w temacie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wierze bo sama chce być wampirem. Ale mam tylko 10 lat, poczekam do 15 :-! Poczekam se jeszcze 5 lat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie żebym Wam nie wierzyła, wiadomo że prawie każdy chce być wampirem inni wilkołakiem czy cos ale ludzie to są na prawdę poważne konsekwencje..
    Mimo wszystko i tak spróbuję nie poddam sie, choć i tak mam już problemy ehh


    Hunter :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o jezu. Weście się zapiszcie do jakiegoś dobrego psychologa albo nie do psychiatry!!!!
    POZDRO
    BOŻE WIDZISZ I NIE GRZMISZ!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah pierw piszesz o Jezu z małej litery a potem Boże z dużej ale to na marginesie chyba Ci się ortografia kłania i nie tylko :)
      jak Ci się coś nie podoba to powtórzę nie musisz tego ku*wa czytać :)

      Hunter

      Usuń
  15. Zastanawia mnie jedno wchodzicie i krytykujecie ludzi którzy mają takie marzenie to moje pytanie brzmi : skoro trafiliście na taką stronę to znaczy chyba ze sami szukacie tego :) więc jaki jest sens krytykowania ? -.-
    Nie podoba się coś Wam to nie musicie tego czytać -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy nie sądzicie że do każdego przywołania potrzebny jest pentagram, krew i że tak powiem słowa po łacienie? ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pentagram jest jedynie skupieniem mocy maga lub tarcza ochronna a generalnie jesli mag jest poterzny nawet i tego nie potrzebuje ja mam pentagram pod dywanem jedynie do rytualow obronnych

      Usuń
  17. masz racje szukamy tego co wy ale wy to macie chyba gora 15 lat i zupelnie nie racjonalne spojrzenie nawet na temat taki jak wampiry niektorzy naprawde powinni sie leczyc albo poprostu maly poziom inteligencji

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana!Kocham twój Wamp-bloog;*
    Jest swietny polece go m. KUZYNCE napewno sproboje na 100%
    Ps. Probowala przywolac Krwawa Mary<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wierzę, że gdzieś istnieją wampiry.
    Chcę się upewnić i jeśli jakiś wampir to przeczyta to niech mi odpowie czy chce mnie przemienić.
    Jestem bardzo szybka, daleko skaczę i mam nietypowe uzębienie.
    PS. Z całego serca pragnę być wampirem, wręcz kocham wampiry.
    Proszę niech jakiś chętny wampir żuci na mnie klątwę
    Jeśli chcecie wiedzieć jak się nazywam i jest to wam do klątwy potrzebne to jak odpowiecie to wam napiszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieci...naprawdę myślicie że któryś wampir od tak przyjdzie i was przemieni? Przykro mi ale wasze starania idą na marne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wierzę, że mogą istnieć stworzenia nadnaturalne, ale serio?? Wierzycie że wampir przyjdzie do was u was przemieni bo go poprosicie!?

    OdpowiedzUsuń
  22. Spróbowałam, udało się, ciągle czuje ( i widzę ) wampira!

    OdpowiedzUsuń
  23. Serio w 2009 roku wywoływałam wampira właśnie z tymi słowami i z krwią i byłam wielce zafascynowana tym g*ównem , ale wiem że teraz gdy mam 22 lata to jest bujda bo wampiry nie istnieją !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem co napisać bo sikam ze śmiechu. Naprawdę nie oglądajcie filmów o wampirach bo takie brednie piszecie że mi was żal.

    OdpowiedzUsuń