czwartek, 8 listopada 2012

Wrogowie wampirów

W tym poście opiszę dwóch największych wrogów wampirów.

Na pierwszym miejscu znajdują się WILKOŁAKI
Nie zbadano przyczyny wzajemnej antypatii tych dwóch ras. Ich konflikt trwa już tak długo, że z biegiem czasu pierwotna przyczyna uległa zatarciu. Niemniej do teraz nie rozwiązano sporu i ogólnie przyjęto, że każdy osobnik tej rasy jest wrogiem wampirów.
Jedna z teorii głosi, że powodem niezbyt przyjacielskich stosunków jest wilcza natura. Jak każde zwierzę unika wampirów.

Drugim z odwiecznych wrogów są CZAROWNICE
W tym przypadku można założyć, że powodem konfliktu jest wzajemny strach. Wiedźmy są na tyle silne, aby rzucać klątwy nawet na nieumarłych. Natomiast czarownice, które wiedzą więcej o świecie magii od przeciętnego śmiertelnika, po wysłuchaniu babcinych opowieści obawiają się ataku ze strony krwiopijców.
Nie jest to jednak jakiś potężny konflikt. Te dwa rodzaje starają się sobie nie wchodzić w drogę. Jedynie w naprawdę kryzysowych sytuacjach współpracują ze sobą.

Jak na razie to tyle. Jeśli dowiem się coś więcej na ten temat, to uzupełnię tę notatkę :)

7 komentarzy:

  1. Hej, kiedy nowa notka? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam pytanie czy wilkołaki są nieśmiertelne ?

    OdpowiedzUsuń
  3. TO NIEPRAWDA!!! Jeśli publikujecie jakieś rzeczy to je sprawdźcie!
    Ja jestem wampirem, nie nikogo nie zmienię! Znam 27 rożnych wilkołaków i wszystkie są spoko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkasz w trójmieście jak tak to przyjedz do gdyni i mnie przemień mam dopiero 10 lat . Czy może wolisz jak bende miała 15 lat? bo ja chyba wole miec 15 lat.

      Usuń
    2. Amelia czy Ty jesteś nie wiem głupia ? No z całym szacunkiem ale powtórzę to jeszcze raz !
      Wampir nie przemieni dziecko bo ono jest mu nie potrzebne, na prawdę nie wiem jaki n musiałby mieć powód by to zrobić ...
      Myślcie ludzie ! ehh ..

      Lilith

      Usuń
    3. A mogłabym się z Tobą spotkać?? Nie martw się nie będę chciała żebyś mnie przemienił. Po prostu chciałabym cię poznać. Będę dozgonnie wdzięczna. Czekam w Sielcu to niedaleko Opoczna taki biały dom z pustaków niedaleko szkoły.
      PS.Liczę na ciebie ;)
      Pozdrawiam


      ~~Julia

      Usuń
  4. Ciekawy blog. Pozdrawiam Łowca :)

    OdpowiedzUsuń