wtorek, 1 stycznia 2013

Rekonesans

Kuzynka mieszka w małej wiosce: kilka domów, dwóch policjantów. Taka osada rolnicza. Wszędzie łąki, pastwiska, pola uprawne, a to wszystko otoczone lasem. Wioska wygląda, jakby ktoś wybudował ją na polanie w lesie. Jest tylko jedna główna asfaltowa droga, a resztę stanowią polne drogi.
Ludzie z podejrzliwością patrzyli na mnie i uważnie obserwowali każdy mój ruch. Wydaje mi się, że w ciągu ostatnich 200-300 lat to miasteczko wcale się nie zmieniło.
W pewnym momencie zobaczyłam Alę rozmawiającą z jakimś starszym mężczyzną. Na mój widok pożegnała go i podeszła do mnie. Zastanawiam się czy wszyscy coś przede mną ukrywają. Może jestem przewrażliwiona, ale wolę się upewnić...

2 komentarze:

  1. Może twoja kuzynka ma u nich jakieś wtyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do ciebie pytanie, czy jak są dhampiry i te objawy pojawiają się ok. 16 roku życia, to czy są i pół czarownie i pół wilkołaki? I jeśli tak to czy wygląda to podobnie jak u dhampirów? Kiedy i jakie są objawy?

    Nie myśl sobie, ze doszukuje u siebie jakiś nadnaturalnych zdolności. Tylko myślałam, ze wampiry i ludzie nie są w stanie mieć dzieci.

    OdpowiedzUsuń