sobota, 26 stycznia 2013

Zaginiona

Witajcie!
Nazywam się Alicja i jestem kuzynką dziewczyny, która prowadzi ten blog. Niestety, muszę Was zawiadomić, że Kasia zaginęła.
10 stycznia br. wyszła z domu i już nie wróciła. Jej telefon jest wyłączony i żaden z jej przyjaciół nie wie, co się z nią od tamtego dnia dzieje. Znajomi z klasy powiedzieli mi, że po szkole razem z przyjacielem poszła na przystanek, ale wiadomo, że nie doszła tam. Nie wiemy też, kim jest ten przyjaciel.
Jeżeli będziecie coś na ten temat wiedzieli, to proszę o odpowiedź.
Mój mail to: elliott@onet.pl
Możecie też zostawiać informacje w komentarzach.

10 komentarzy:

  1. Pewnie krwiopijcy ją dorwali :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno kiedys wroci.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ty znasz jej login i hasło tu? Spoko.
    I co mamy wiedzieć na ten temat jeśli jej nawet nie znamy i nie wiemy jak wygląda? (przyjmując że to w ogóle jest prawda)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicjo, nie musisz się już dłużej bać jej zniknięciem. Kasi nic nie ma. Za kilka dni postara się ode zwać. Jak na razie jest z moim bratem, który ją ochroni. Stała się świadkiem czegoś, czego nie powinna widzieć. Ale nasza "rodzina" zapewni jej bezpieczeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  5. ej sorry ale widać że to wszystko ściema ,nie to że podajesz się za kuzynkę to jeszcze to jeszcze za fikcyjnego wampira -_-
    A tak ogólnie to jak miałaś 2 blogi to opisywałaś ogólnie inne zdarzenia które sobie na wzajem zaprzeczały... ale mogę ci poradzić abyś napisała książkę bo chodziarz blog jest zmyślony to nadal jest bardzo ciekawy i twórczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem. Kiedy niby nazwałam siebie wampirem?

      Usuń
    2. sorry mój błąd chodziło o wilkołaka -_-

      Usuń
  6. Pszyjmując że twoja " opowieść" jest prawdą to jak narazie zachowaj spokuj jeśli nie wruć no niewiem 10.02.2013r zaczni sie martwić i zgłos zaginiecie albo zrup tak jak ja bym zrobiła szukaj ją na własną renke. Ja od dziecka jak usłyszałam legendy o wampirach to w nie uwierzyłam poprostu uwierzyłam. Samam chciała bym spotkać jakiegoś chodziby za cene życia. Bo myśląc logicznie śmierć jest łatwiejsza niż życie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie chce ci się prowadzić bloga,co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie czasami bardzo czegos chcą i potrafią prubować wciskać jakiekolwiek kłamstwa żeby to kogoś zainteresowało lub coś w tym interesie nie mówie że kłamie jest może być jakiś procent prawdy ale ....

      Usuń