niedziela, 25 stycznia 2015

Bardzo zabawne

Piszę z telefonu, bo innej opcji nie mam. Stale jestem w ruchu. Dzisiaj akurat siedzę w Warszawie.
Po pierwsze chcę podziękować Rinowi za odzyskanie hasła do bloga, bo zmieniłam hasło... po czym go zapomniałam i miałam przez to problemy z kontem.
Po drugie: wprowadzam od jutra ograniczenia dla komentarzy. Każdy komentarz przejdzie przez zatwierdzenie.
Po trzecie: wracam do starej formy bloga- jeden autor.
Po czwarte: przyznam się Wam do jednej rzeczy... te wszystkie powroty były nieudane, ponieważ ogarnęło mnie pewne zniechęcenie do prowadzenia bloga.
Niemniej kilka osób wzięło się za mnie i poważnie ze mną porozmawiało. Obiecali także, że zmuszą mnie do pisania choćby jednej notki w tygodniu. Najprawdopodobniej w piątki będę zamieszczać wpisy.

Dziękuję wszystkim, którzy byli ze mną przez ten cały czas.
Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Przykro mi to mówić, ale już Ci nie wierzę. Pewnie po tej notce znowu znikniesz na kilka miesięcy. W każdym razie - powodzenia.
    Ahh, tylko jedno pytanie - dlaczego jeden autor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam swoje powody i nie za bardzo chcę o nich mówić. Każdy musi mieć jakieś tajemnice :)

      Usuń
    2. A o postach już powiedziałam. Raz w tygodniu- piątki :)

      Usuń
  2. Pisałaś kiedyś o łowcach.Czy istnieje wybrana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie za bardzo wiem, o co chodzi Ci z tą wybraną

      Usuń