sobota, 6 kwietnia 2013

***

Stwierdziłam, że najpierw odpowiem na Wasze komentarze i e-maile, a dopiero potem zabiorę się za pisanie notatki o sukubach i inkubach.

jeżeli kobieta która zostanie przemieniona w wampira jest nadal dziewicą to może po przemianie uprawiać stosunek :)
Oczywiście, nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań. Nie wiem, co więcej mogę na ten temat napisać.

czy istnieją łowcy wampirów lub jakieś elity chroniące ludzi ?
Istnieje tajne zgromadzenie (już pogwałciłam ich kodeks, bo wyjawiłam Wam jego istnienie), które zajmuje się likwidacją wampirów nieprzestrzegających postanowień Paktu Centralnego.
Jednak bardzo trudno się do nich dostać. Trzeba być na pewno zdrowym fizycznie i psychicznie. Minimalny wiek przyjąć to 18 lat, a maksymalny to 22 lata. Trening trwa około 5-6 lat. Następnie łowcy są wysyłani w "teren", czyli zatrudniają się w firmach, zdobywają informacje itp. (zależy od przeszkolenia). Przypominają trochę ninja lub szpiegów.
Składają też specjalne przyrzeczenie i żyją dłużej niż przeciętny człowiek. Średnia wynosi ok. 270 lat. Najkrótszy wiek to ok. 80 lat (Łowca zginął podczas akcji), najdłuższy to 496 lat (Mistrz nadal żyje).

czy istnieje taki świat w stylu Harrego Pottera :)
Niestety nic mi nie wiadomo o szkołach dla czarodziejów. Klany czarownic nie chcą się dzieli swoimi księgami i wiedzą, dlatego są tak zróżnicowane poziomy zaawansowania magicznego i formuł zaklęć pomiędzy różnymi rodami. Ale moja prababcia nadal praktykuje magię (chociaż jej syn <<mój dziadek>> i moja mama nie interesowali się tym) i co roku w wakacje ja i moje kuzynostwo zjeżdżamy się w jej domu i przez dwa miesiące zgłębiamy wiedzę i ćwiczymy swoje zdolności.
Nie przypomina to jednak książek o Harrym. Nie latamy na miotłach, nie mamy kieszeni wypchanych żabami i nie rywalizujemy ze sobą, a nauka jest zabawą.
Wygląda to mniej więcej tak, że rano wyruszamy z ciocią do lasu i na łąki w poszukiwaniu ziół. Potem wracamy do domu, siadamy w sadzie i opisujemy zebrane zioła (do czego służą, jak wyglądają itp.). Po obiedzie prababcia podaje nam składniki mikstur, a my sami je przyrządzamy. Wieczorem robimy ogniska, a ciocia i wujek opowiadają różne historie i legendy.
Obecnie przyjeżdża nas tam szóstka: ja, moje 2 starsze kuzynki, starszy kuzyn i dwóch młodszych kuzynów.

CZY jak kobieta zajdzie w ciaze i zostanie przemieniona to co sie z tym dzieckiem stanie?
/Mańka

Zapewne dojdzie do poronienia. Jeżeli jednak ciąża jest bardzo zaawansowana, a dziecko jest w stanie przeżyć poza organizmem matki, to jest szansa na jego przeżycie. Będzie ono jednak "zakażone" wampiryzmem. Będzie się rozwijało jak normalne dziecko, jednak zmuszone będzie do korzystania z balsamów z wysokim filtrem UV (min. 25 SPF) i picia krwi. Takie dziecko zostanie uznane przez nauczycieli za genialne, bo jego IQ będzie ponadprzeciętne (jak już wspominałam wampiry używają większego % mózgu).

Cześć. Piszesz bardzo dużo na temat wampirów i ogólnie istot magicznych. A czy nie pragnęłaś nigdy stać się jedną z nich i być nieśmiertelną?
Czekam na odpowiedź. Aya
A więc, ja jestem jedną z istot magicznych. Jak już wspominałam, należę do starego i potężnego rodu czarownic (chociaż ostatnimi czasy liczba osób Obdarzonych bardzo zmalała). Co do nieśmiertelności. Zastanawiałam się kiedyś nad zostaniem wampirem. Zrobiłam sobie plusy i minusy, a po tygodniu doszłam do wniosku, że nie chcę zostać jedną z Potępionych. Po prostu stwierdziłam, że jest więcej negatywnych aspektów niż pozytywnych. Co do innych nieśmiertelnych, to chciałabym zostać syreną (ale nie wampirzą). W naszym klanie była jedna kobieta, która wybrała rybi ogon i życie w wodzie.
Jeśli kogoś zainteresują legendy mojego klanu, to mogę przeznaczyć kilka postów na przybliżenie Wam historii i genealogii mojej rodziny.

Jak na razie to tyle. Wieczorem zamieszczę post o demonach seksu.

5 komentarzy:

  1. a gdzie można znaleźć łowców

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry memory ale nie mogę się zgodzić z tym co piszesz (zwłaszcza z syrenami) Syreny istnieją prawda i to w 100% lecz to nie było spowodowane tym że te wampiry się mutowały bo ziemia była pod wodą. Nasi przodkowie gdy już zaczęli chodzić głodowali , nie mieli jedzenia a ryby były w wodzie więc część z nich zaczęła wchodzić do wody , a reszta zostawiała na ziemi. Ci którzy tam weszli to próbowali polować na nie , ale się nie udawało . Parę tysięcy lat później przodkowie robili coś w stylu harpunów wchodzili coraz głębiej do wody. Ich ciało zaczęło mutować się mieli błony między palcami i mogli wstrzymać na bardzo długo oddech . Znowu parę tysięcy lat później ich ciało tak się zmutowało że potrafili już oddychać pod wodą , a co ważniejszego pływać i polować. W tym czasie na ziemi już był rozwój narzędzi , plemion , udomowienia zwierząt.Najciekawsze jest to że powstawały rysunki na skałach ,,patyczaków" z płetwą jak polują na wieloryba. Więc w sumie my wszyscy pochodzimy od syren one nadal żyją i robią narzędzia do polowań na ryby (Wywiad z rybakami mówili że delfiny miały zardzewiałe i stare harpuny ) Więc to o czym piszesz to się nie mogę zgodzić. Kolejną sprawą jest to że wampirem może stać się każdy a w sumie dostać taką moc , wystarczy podpisać kontrakt z szatanem , czyli umowa z ksiąg zakazanych i podpisać własną krwią. Czarownice to samo już w starożytności odkryto że można nawiązać pakt. Wampir powstał też w starożytności i to jest nawiązanie z wdową Hrabianką , była zbyt rozpatrzona po utracie swojego męża że zaczęła dręczyć swoje służebnice a potem zaczęła je torturować aż w końcu zaczęła wypijać ich krew. Potem spalono ją na stosie bo myśleli że to czarownica. Więc sorry memory jestem tu tej hejterem i uświadamiam coś dzieciom tym którzy chcą zostać wampirem bo zakochały się w tym Edku z zmierzchu , wiesz o tym że w tych czasach są takie dzieci i pragną zostać wampirami więc jak zrobią taki pakt no to egzorcysta i już nie żyją.O wilkołakach też mogę napisać że powstały przez to iż wilki zaczęły zjadać trupy , wykopywały groby no i tak one w sumie powstały . Więc naprawdę blog w sumie fajny by oddalić się od rzeczywistości poczuć się jak w zmierzchu , harrym poterze , ale mogłabyś ostrzedz że to tylko fantazja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadal czekamy na wideo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka ptań i oto one:
    1. Czy możesz dowiedzieć się o innych osobach czy w ich rodziny miały związek z magią jeśli tak to w rodzinie Wójcików trochę magi było i czy mogę zostać czarodziejką boję się pytać o to rodziców bo zaraz będę mieć jakiś kłopoty.
    2. Czy jak zainteresuje się tym co ty to będę mieć te same kłopoty co ty
    3.Gdy widzę krew lub pomyślę o niej to zaczynam jej chcieć robię się bardzo głodna i boli mnie bardzo brzuch czy to ma związek z wampirami?
    4. Czuje że ktoś jest za oknem lub w tym samym pomieszczeniu co ja czy warto myślami powiedzieć że wiem że ta osoba tu jest
    5. Czy ty piszesz prawdę na tym blogu czy zmyślasz niektóre żeczy?
    6. Gdzie można kupić czy wypożyczyć książki lub księgi na ten temat ?

    Proszę o odpowiedź i z góry dziękuję. Twój blog jest zjefajny:D

    OdpowiedzUsuń
  5. >Żeczy < Dowód na to kolejny jakie to osoby wchodzą . A pro po bo mi się przypomniało coś jak pisałaś o tym ,,zgromadzeniu" to tu masz taki kodeks ,Minimalny wiek przyjąć to 18 lat, a maksymalny to 22 lata. Trening trwa około 5-6 lat." Masło maślane >łot de fak?" pierwsze piszesz że od 18 lat przyjmują , a do 22 to max , no skoro max czyli że w sumie powyżej jak by to ująć to idą na emeryturę , ale piszesz że mają trening który trwa 5-6 lat , 22-5=18 to kiedy idą na te łowy? Chcę też napisać od nośnie wampirów w anime i mandze to prawda dają wampiry bo taką mangagi mieli tematykę ,,wampiry" np. Kouta Hirano (skoro oglądasz anime będziesz wiedzieć kto to) to on wymyślił moce dla wampirów. Znowu następna rzecz kły u dziewczyn , nie tylko u dziewczyn bo Takeru z Sug też ma , wiesz czemu? Bo to jest modne w Japoni , to taka operacja nic nie ma tu związku z wampirami to jest moda (wiem bo jestem Otaku i się interesuję Japonią) Więc ten twój ,,Japończyk" nie wiem kim jest ale na 100% nie jest Japończykiem.To tak samo jak byśmy powiedzieli że w filmie pt. ,,Brzydula" jest często pokazana Ula , bo to o nią chodzi. Anime tego typu jest mało. Z poważaniem pan/pani Hejter.

    OdpowiedzUsuń