sobota, 13 kwietnia 2013

Powrót do poprzedniej formy

Ostatnimi czasy, blog przypominał bardziej odpowiadanie na Wasze pytania niż pisanie notatek. Spowodowane to było moim szlabanem "po zniknięciu" i chorobą. Teraz wracam do poprzedniej formy, czyli prowadzenia działalności detektywistycznej i ukazywania prawdziwego świata wampirów. Niemniej nie znaczy to, że pozostawię Wasze pytania bez odpowiedzi (będą one po prostu w komentarzach).
Dzisiaj byłam "w terenie". Po trzech dniach dzwonienia po znajomych i wysłuchiwania, że to niebezpieczne i w końcu zginę, udało mi się zdobyć namiary miejsca dzisiejszego spotkania.
Filmik możecie obejrzeć tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=TP3_o6f-E30
Z góry przepraszam za słabość filmiku.
Na szczęście udało mi się wrócić w całości do domu... Chociaż mało brakowało.
Opowiem Wam o tej wampirzycy. W "swoim świecie" jest znana jako Hekate (bogini pokuty i zemsty z atrybutami: miecza i pochodni, jak również bicza i sznura) . Jej brat jest miejscowym księciem (czyli odpowiada za 3-4 hrabiów, z naszej okolicy). Znana jest z okrucieństwa i braku litości dla wrogów. Niektórzy twierdzą nawet, że jest kochanką Księcia. Ma około 7 000 lat. Nie wiem o niej zbyt wiele, bo przez ostatnie 5 lat mieszkała w Gdańsku z syrenimi wampirami i przyjechała tutaj po to, aby dopilnować przygotowań przed przyjazdem jej przyjaciół znad morza. Wśród wampirów i sług szerzy strach i mało kto ma odwagę o niej mówić.
Już za tydzień kolejny film i notka.
Pozdrawiam
Yoshike

19 komentarzy:

  1. ogladalam filmik i byl bardzo fajny super^_^


    Honey.

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym filmie to bardziej zwątpiłem z tego bloga zwłaszcza końcówka ona się odwraca a ty już CHOLERA CHYBA MNIE ZAUWAŻYLI jeszcze tak głośno. Ja jak bym w takiej sytuacji to bym się lepiej schował i bym nie gadaał

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorry, ale widać, że to było całkowicie reżyserowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no filmik na pewno prawdziwy... Ale jako kłótnia dwóch koleżanek... A nie rozmowa wampirów -.-'. Ona się obracała, skąd pewność, że Cię zauważyła...? A tak na marginesie, skoro to do cholery wampir, to po cholerę uciekać i tak Cię dorwie... Na przyszłość lepiej się chowaj przed koleżankami xD... Wiesz, mam wrażenie, że takie coś nie trudno nagrać, z takiego dystansu, to mógł być pierwszy lepszy filmik, dwóch kłócących się dziewczyn. To Tylko mnie uświadomiło, że jednak masz coś nie po kolei w głowie.

    BiliK

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mi się blog bardzo podoba nie słuchaj hejterów znudzi im się to już . Pozdrawiam mocno :D

    OdpowiedzUsuń
  6. "Hej mi się blog bardzo podoba nie słuchaj hejterów znudzi im się to już . Pozdrawiam mocno :D"

    Naucz się pierw słowa "hejter" dopiero się tak wypowiadaj o innych.
    Z resztą skoro stała tam 2-3 godziny, to czekam na filmik z tego czasu. Swoje dwie koleżanki, które będą się kłócić też mogę nagrać i bajki opowiadać... Ten blog to ogółem jakiś żart, robi z was "idiotów", żeby wam zaimponować.
    Pozdrawiam i sorki za spam.

    BiliK

    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.miejski.pl/slowo-Hejter

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, ten filmik był jakiś dziwny. Jakby był kręcony tylko po to by potwierdzić to co mówisz. Nie widać byś jakoś specjalnie się ukrywała (chyba, że posiadasz pelerynę-niewidkę, czego bardzo Ci zazdroszczę). Nie wierzę, że Cię wcześniej nie widziały (bo obie to dziewczyny przecież), ponieważ jedna (ta w fioletowym) obracając się powinna Cię zauważyć.

    Tak więc wygląda na reżyserowany i nic więcej.

    Pozdrowienia
    Pasiasta

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę ten filmik wygląda na ustawiony, ale może mi się tylko wydaje. Mam nadzieję że to co piszesz jest prawdą. Jestem ciekawa o czym one rozmawiały. i jakim "po zniknięciu"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co usłyszałam o jakimś stresie i źe jakaś ona się boi i że ta ona zawarła pakt z wilkołakami

      Usuń
  10. bardzo bym chciał sprawdzić czy jestem magicznie uzdolniona, podałabyś jakieś trudne, ale nie szkodliwe zaklęcie abym mogła to sprawdzić.

    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. zgadzam się z BiliK

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawiodłaś mnie ;_;
    Ten filmik to JEDNA WIELKA ŚCIEMA!!!
    Przekonałam się, że wszystko zmyśliłaś.
    Wcale nie jesteś jakąś czarownicą a wampiry wgl nie istnieją!!!
    A ja wierzyłam Ci a Ty skłamałaś -,-

    OdpowiedzUsuń
  13. ten filmik to szmira ! Jest tak głupi że az smieszny ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz się obudziliście? czy jesteście dzieciakami które wierzą we wszystko co się im wmawia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Według mnie powinni dawać taki test ,że wykazuje kto ma problemy umysłowe wtedy by zaznaczali że to jest taka osoba i by dzieci nie wchodziły oraz nie wierzyły w takie rzeczy. Jakie to uczucie okłamywać ileś tam ludzi i ich zawieść? Widać nawet przy tytule : Moje wampiryczne ja. A w notkach piszesz że kimś innym jesteś t.d Nie było to przemyślane bo tytuł wskazuje że to ty jesteś wampirem , czy to były pierwsze twoje zamiary? Pisać że jesteś nieśmiertelna? Potem jednak zmieniłaś notki na to że jesteś innym gównem, na to wygląda blog nie był przemyślany.Co do filmiku to wstawię wielki mój ulubiony emotikon : XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    Wątpię że jesteś taka chuda i się schowałaś za tą tyci tyci gałązką :)Dodatkowo ta pięść o sorry ,,pięść" Ręka poluzowana normalnie niby otwarta niby zamknięta.Dodatkowo jak ten ,,sługa się tłumaczył" : no to tamto , tamto tamtego , no tam , no tego , tak jak by td (nie wie co tam gadają tylko słyszę No) przerażenie poziom HARD XD Myślałem że Ci którzy służą (ludziom) to nie będą krzyczeć na swoich ,,kierowników" . Najlepsza końcówka O CHOLERA CHYBA MNIE ZAUWAŻYLI (Wiesz jak ty się schowałaś za tycią gałązką) To ja się dziwie jakim cudem dobiegłaś do domu i dodatkowo napisałaś notkę skoro przy 2 krokach dyszałaś xDD Albo też jak ta dziewczyna się obraca gapi się na Ciebie z uśmiechem i nic THE END uciekasz a ona nic nie krzyczy że podsłuchiwałaś xDD. Jak by co to początek jest : A co to za żałosne miejsce , potem coś o pożywieniu że ostatnio ble ble . Coś słyszę też że ktoś jest chory(?)Chyba siostra? Potem że ona zawarła z wilkołakami pakt. A na sam koniec ŻEGNAM :D A Dajcie na FULL głośniki , 1:00 patrzcie się uważnie: Ta mam na dzie( i tu taj jak by takie parsknięcie w sumie od śmiechu) Mógł bym wiele więcej wytykać błędów ale film jest za cichy i tylko trochę słyszę.Nie wiem co bym mógł jeszcze napisać.Dobra może to parodia:
    z atrybutami: miecza i pochodni, jak również bicza i sznura)
    Z atrybułami: Parasolka (służy do chodzenia po lesie) , koleżanki , i torebka (służy do bicia). To się nie nazywa ,,wampir" ale : plastiki t.d (oczywiście nie obrażam twoich koleżanek tylko mówię tutaj o strojach xD). Dobra końcowe : Z skąd wiesz gdzie ona mieszkała , ile ma lat , z kim chodzi??? to jest karalne śledzenie kogoś xD.
    -Bjachuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I potem się okaże że to co tu jest napisane znajdziemy w jakiejś książce :D A może to mamy zaszczyt czytać wersje autorską ksiązki :O
      Pozdrawiam Cię Bjachujo wraz z armią Riczarda :3
      Nyan

      Usuń
  16. Bjachuja -> Blog jest prowadzony nawet w sposób ciekawy tylko, że to jest bardziej opis jakiejś książki w stylu "Zmierzchu". Filmik jest zrobiony na odpier**l. Bawiłem się programami, te dziewczyny się nie kłóciły, tylko gadały coś o jakichś wyjściach do "centrum handlowego" czy jakoś tak to ujęły. To jest po prostu jedna wielka parodia, ale ta dziewczyna dalej twierdzi, że jest w pełni normalna. Mam co do tego mieszane uczucia, dalej jestem zdania, iż przydałaby się jej rozmowa z jakimś specjalistą. Możliwe, że wtedy by się ogarnęła. Co nie zmienia faktu, że bardzo ciekawi mnie skąd u tej dziewczyny takie pomysły na, aż takie bajki. Po tym jak ona pisze na te tematy i co odwala, śmiem twierdzić, że może nie mieć do końca tylu lat ile podawała na początku. Mam nadzieję, że koleżanki mają więcej rozumu od tej "niedojrzałej Pani" i nie dadzą się jej wciągnąć w te chore fanaberie.
    ________
    Ps: Nie wiem, może spróbuj gdzieś wyjechać na dłużej, odpocząć od znajomych, rodziny i bliskich Ci osób. Przemyśl sobie wszystko, ochłoń trochę no nie wiem co Ci można poradzić jeszcze. Zrób sobie przerwę od pisania tych bzdur. Jest opcja, że to poskutkuje i coś się zmieni, możliwe iż wtedy przestaniesz wierzyć w takie bajeczki jak "wampiry, czarownice" i inne stwory z filmów i bajek.

    Pozdrawiam,
    BiliK

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ona sie odwracała to pewnie już odchodziła..... a ty że cie zauważyła .... lol.... i to nie był wampir to była jakaś piętnastolatka.... myślisz że tego nie widać!!! a wo gule ona szła z twojej strony wiec mogła cie zauwarzyc i usłyszeć!!! Jesteś zwykła 14 latka która wymyśla takie bzdury a wo gule ten blog jest strasznie śmieszny jakby wampiry chciały cie dopaść to już by to zrobiły

    OdpowiedzUsuń