wtorek, 9 kwietnia 2013

Paleontolog i archeolog

Hej nie znam się nad wampirami , demonami , wilkołakami , duchami t.d więc chcę się pochwalić widzą na temat godżilli . Otóż godżilla została odkryta przez panteologów(nie wiem czy dobrze piszę) gdy odkopywali szczątki dinozaurów,odkopali niesamowicie dziwne szczątki przypominające nowego dinozaura,jednak co się okazało to był tyrannosaurus rex który tuż przed katastrofą zjadał przodka dzisiejszych delfinów.Na podstawię tego zjawiska nazwali go godżillą,później wyobraźnia działała i powstał film.Wiem że pewnie nikogo to nie obchodzi ale wpisują taką dawkę wiedzy :>
-Trolololek :3

Nie chce mi się nawet komentować treści posta. Natomiast chcę wyjaśnić błąd, który się tutaj pojawił. Po pierwsze: piszę się paleontolog. Po drugie: paleontolodzy nie mogli odkryć żadnych szczątków, ponieważ oni tylko badają skamieniałości, szukają pomiędzy nimi zależności, zajmują się też ewolucją itp. Brudną robotę (czyli kopanie) wykonują archeologowie i to oni określają wiek poszczególnych znalezisk (to też zależy od kierunku kształcenia: jedni zajmują się starożytnością, inni dinozaurami itd.).

15 komentarzy:

  1. Nie prawda co tu piszesz , uwierz jak byłem mały bardzo interesowałem się dinozaurami , czytałem książki , oglądałem o nich filmy więc wiem że paleontologia zajmowała się wykopaliskami szczątków dinozaurów oraz skamieniałościami , archeolodzy badają przeszłość (też mają wykopaliska) i je odważają. O archeologach wiem z stąd że mój tata był kiedyś nim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, a może napiszesz coś o aniołach? Bardzo mnie ciekawią :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. "(...)jakiż to wynik przewidywałaś? I jak określiłabyś moją skromną osobę?" czuje się zaszczycona, że ktoś chce poznać bliżej zakątki mojego umysłu. Co do wyniku to moich "niecnych przemyśleń", to swoje przemyślenie zdradzam osobą, którym w jakimś tam stopniu ufam...
    Co do drugiego pytania, myślę iż twoja "skromna osoba" jest skromna(masło maślane :<), ma coś czym się interesuje(i dobrze :D), i chociaż wierzy w(według mnie) dziwne rzeczy, to lepsza taka wiara, niż żadna.
    Życzę miłego wieczoru.
    Nyan

    OdpowiedzUsuń
  4. Może zrobisz coś głębiej o wampirach lub wilkołakach? Co ty na to??
    Może być ciekawie :D
    Pozdrawiam
    Pasiasta

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogła byś napisać coś o mocach które mogą posiadać wampiry?
    Coś o demonach i aniołach? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popularność tego bloga mnie po prostu zadziwia - jedna dziewczyna pisze pierdoły o wampach, przyciągając innych ludzi, którzy piszą pierdoły o czym innym. Gdyby nie poszukiwania "końca internetu", nigdy bym tu nie trafiła, ale teraz jestem pewna, że jeszcze wiele mnie w życiu zaskoczy.
    Ariadna

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowa notka?

    OdpowiedzUsuń
  8. weź na pisz coś nowego plis ja chcę wiedzieć jak zostać wampirem ja już od 11 lat chce być wampirem

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki miałaś cel zakładając tego bloga? Zakładając, że piszesz prawdę to wyjawiasz sekrety wampirów, które powinny sekretami pozostać. Przecież większość i tak Ci nie uwierzy dopóki nie pokażesz jakichkolwiek dowodów na to, co piszesz. A może po prostu chcesz w ten sposób sprawdzić czy jesteś w stanie zainteresować ludzi czymś co wymyślasz? Naprawdę chciałabym zrozumieć to Tobą kieruje.

    Pozdrawiam,
    Anja

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam na dzieję że już dałaś sobie spokój z tym blogiem

    -Krasnek

    OdpowiedzUsuń