poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Psychicznie ludzie są wśród nas...

Masz problemy psychiczne? 
Myślałam, że ten problem już rozwiązaliśmy. Jestem normalna, a nawet więcej. Cieszę się zaufaniem sąsiadów i ich szacunkiem. Czasami pilnuję ich dzieci, opiekuję się zwierzętami pod ich nieobecność. Działam w wolontariacie, pomagam w schronisku, jestem harcerką i przewodniczącą Klubu Japońskiego. Ponadto udzielam korepetycji z matematyki i języka angielskiego :)
W mojej rodzinie nie było chorób psychicznych, a u mnie ich nie wykryto ;p

Kiedy wędrowałam przez las, spotkałam jednorożca, opowiedział mi o twoim blogu i kazał go czytać bo jak nie to będę do końca życia jeść chrupki o smaku ciasteczek. Ja nie chce jeść ciasteczek bo przytyje, czy istnieje jakieś zaklęcie przeciwko tym ciastkom?
Jak widać, tu mamy przykład osoby chorej psychicznie. Z tego, co mi wiadomo, jednorożce są tylko symbolem i do tego mitycznym. Co do zaklęcia, to napiszę tylko tyle: nie znam takich zaklęć. Nie jestem jedną z tych głupich nastolatek, które ciągle się odchudzają i za pełnowartościowy posiłek uważają liść sałaty.

Opluł mnie jednorożec i teraz jak idzie za mną jest tęcza , czy to jakieś szatańskie opętanie? 
Jednorożce są symbolem dobra, więc z Szatanem nie mogą mieć nic wspólnego ;p A tak na poważnie, to na Twoim miejscu przeszłabym się do psychiatry.

Jak szłam do domu to spotkałam pegaza on mi zaproponował że mnie podwiezie do domu , ja się zgodziłam no to jak leciałam na nim to on skręcił gdzie indziej przestraszyłam się go pomyślałam że to pedobear więc zrzuciłam się spadłam na chodnik przy okazji odpadła mi głowa , boję się jutra bo nie wiem co zrobić. więc mam pytanie czy pegazy to są pedofile?
Hahaha... Pegazy, podobnie jak jednorożce, nie istnieją. Ja przynajmniej żadnego dotąd nie spotkałam. Więc nie mam pojęcia na czym leciałaś.

Jak szłam do sklepu pan krasnal zaoferował mi że dostanę lizaczka , a ja nie chcę lizaka wolę żelki. Czy mam uczulenie na banany? 
Krasnale, elfy, gnomy, wróżki, jednorożce i pegazy nie istnieją. Natomiast w lesie można czasami spotkać driady i nimfy wodne. Słyszałam też o spotkaniach z rusałkami.

Ja też mam moce przewidywania od pewnego czasu nie mogę się tego pozbyć :( 
Ja nie mam mocy przewidywania, lecz przeczuć i przebłysków. Nie jestem w stanie przewidzieć, co stanie się za tydzień, ale czasami wiem, że nie powinnam tego robić, bo wydaje mi się, że taka sytuacja miała miejsce i wiem, jak to się skończy, jeśli się zgodzę. (I nie chodzi o jakieś straszne i niebezpieczne rzeczy, lecz o jakiś wyjazd itp.)

mam ważne pytanie
więc tak... zaczęło się się od tego jak moja babcia była chora i się męczyła było mi bardzo jej szkoda więc powiedziałam sobie żeby ten ból przeszedł na mnie tylko żeby ją nie bolało i w nocy całą noc nie spałam przez ból zęba gdy rano się obudziłam ona już nie żyła czyli można powiedzieć że już nic ją nie bolało... Następnym przypadkiem było to jak moja kuzynka brała ślub zawsze wydawało mi się że oni do siebie nie pasują więc na ślubie szepnęłam mamie ze daje im pół roku właśnie tyle minęło od ślubu i biorą rozwód... Trzecim przypadkiem było to jak wczoraj chomik mnie wkurzał i powiedziałam żeby zdechł a gdy dzisiaj do niego zaglądnęłam już nie żył... :( Było jeszcze wiele innych przypadków ale głownie negatywnych
A do tego moja mama ma też tak jak ja co komuś przepowie tak się stanie szybciej czy później
Czy to może coś oznaczać ??? czekam o jak najszybszą odpowiedź :)


Mojej poprzedniczce (komentarz u góry) chciałam powiedzieć, że mam podobnie od dziecka, ale u mnie to zależy w jakiej sytuacji. Miałam zdarzenia, że pewnego dnia od rana nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić, jakoś po obiedzie poszłam zapytać czy mój kolega wrócił do domu i jego dziadek otworzył mi drzwi. Wróciłam do domu (nie było kolegi), dwie godziny później okazało się, że mój sąsiad (ten kolegi dziadek) powiesił się na podwórzu. Kolejnym zdarzeniem było jak powiedziałam, że jej nowy mężczyzna bardzo mi się nie podoba i go nigdy nie polubię. Pewnego dnia, kiedy mojej mamy w domu nie było groził mi siekierą. zaraz jak powiedziałam o tym mamie wyrzuciła go z domu.
Tak więc uważam, że to jakieś bardziej przeczucie, może 6 zmysł. jednak wiedz, że nie jesteś sama, chociaż u mnie to przeczucia.

Nigdy nie spotkałam się z takimi wydarzeniami jak u Was. Chociaż w dzieciństwie przydarzały mi się różne, dziwne rzeczy. Kiedyś pokłóciłam się z kuzynką (miałam wtedy z 5-6 lat) i pomyślałam, że chciałabym, żeby umarła i wyobraziłam sobie, że się dusi. I rzeczywiście tak się stało. Wystraszyłam się i momentalnie przestała się dusić. Od tego czasu staram się kontrolować, czego życzę innym. O tym, że mam przeczucia już wspominałam. Możliwe, że też macie jakieś zdolności.

przed chwilą gdy wychodziłam z psem widziałam chłopaka : szedł szybko, pewnym krokiem miał dłonie w kieszeniach, był blady, wysoki i oceniłam bym go na jakieś 20 lat ale co mnie najbardziej zadziwiło to to że miał rozpięty czarny długi płaszcz (pod którym miał cienki golf) w taki mróz O.O
czy to mógłby być wampir?

Możliwe, że to wampir... ale jest też inne wyjaśnienie.
Przez pewien czas mieszkałam w Irlandii (a jak wiadomo, tam jest zimniej) i przyzwyczaiłam się do tamtych temperatur. Kiedy wróciłam do Polski we wrześniu (zapisałam się tu do szkoły), to wszyscy znajomi się mnie pytali, czy nie jest mi "za gorąco", bo ja chodziłam w krótkim rękawku, a oni poubierani w bluzy (było chyba wtedy z 7-10 stopni na polu). Więc możliwe, że ten chłopak też przyjechał z chłodniejszego klimatu i jeszcze się nie przyzwyczaił.

Czytam Twojego bloga już dosyć długo. Uważam, że jest on dobrze prowadzony i szczerze wierze, że wszystko co tu piszesz jest prawdą. Przynajmniej niesamowicie bym tego chciała. Nie, nie mam 13 lat i nie jestem fanką "Zmierzchu". Bardzo bym chciała się z Tobą skontaktować i wymienić informacje, na pewne tematy. Myślę, że zainteresowałoby Cię to. Czekam na odpowiedź od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie!
P.S. Tak sobie myślę, że nie jest to przypadkiem, że znalazłam ten blog;)

Cieszę się, że podoba Ci się blog :) Jak już wspominałam jest kilka możliwości na nawiązanie ze mną kontaktu:
1. Pisanie na mojego e-maila: czarna.koniara@gmail.com
2. Kontakt na gg: 43912004 (zazwyczaj siedzę na niewidoku)
3. PW na forum: www.wampiryczni.fora.pl
4. Dla nielicznych jestem skłonna podać numer telefonu (ale to już po poznaniu danej osoby)

Jak zapewne zauważyliście, powiększyło nam się grono hejterów xD Na początku komentarze o jednorożcach i krasnalach mnie bawiły, ale potem stały się troszkę denerwujące, bo zaczęły mi zaśmiecać skrzynkę odbiorczą. Niemniej, bardzo się wczoraj ubawiłam. Widzę jednak, że hejterzy nie mają odwagi podać swojego imienia albo nicku (a niektórzy nawet płci).
Co do błędów ortograficznych. Dla mnie nie są one problemem, bo wiem, że czasami, kiedy piszemy coś szybko, to się one zdarzają :)
Pozdrawiam
Yoshike

6 komentarzy:

  1. Czy zdajesz sobie sprawę że jesteś o krok od opętania? Nawet takie dobre zaklęcia działają przeciw tobie przez co szatan ma łatwiejszy dostęp do opętania Cię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy wampiry są bardziej stworzeniami szatańskimi? No ja słyszałam że tak są , ale ja się nie specjalnie interesuję wampirami więc chcę się zapytać.

    Ps.Bardzo fajny blog , jednak myślę że powinnaś zaznaczyć od ilu lat można wchodzić na tego bloga bo dajesz zaklęcia , a jak widzę że u Ciebie wchodzą 12 latki to może się naprawdę źle skończyć. Jednak to moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czasami przed trudnym sprawdzianem wypowiadam zaklęcie na lepsze zapamiętywanie lub w czasie testu zaklęcie przypomnienia. Ale tak stale, to raczej nie."
    ____
    Śmiesznie to brzmi, "wypowiadam zaklęcie na lepsze zapamiętywanie lub w czasie testu zaklęcie przypomnienia". Wiesz, najlepszy sposób to książki i zapierdzielaj się uczyć... A nie przed komputerem jakieś schizofremie odwalasz :). Aż mnie dziwi to jakim cudem Ty jeszcze masz psychikę, ewentualnie jej resztki. Co nie zmienia faktu, że sposób w jaki piszesz jest nawet ciekawy, szkoda tylko, że w miarę psychiczny... Zajmij się czymś pożytecznym w życiu, co Ci się przyda, a nie czymś co może wysłać Cię do psychiatryka :D.

    BiliK

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Czasami pilnuję ich dzieci,"
    O.O Chyba Ci rodzice nie do końca wiedzą z kim zostawiają dzieci. Jak ja bym była rodzicem to bym nigdy nie dała dzieci pod opieką jakieś dziewczyny która zrzuca jakieś zaklęcie , widzi wampiry i myśli że one istnieją. Nie wiem czy ty tu taj robisz jakiegoś trola , czy ty na poważnie bierzesz to . Ok ja nic nie mam do tego że czytasz książki bo to lepsze nic siedzenie przed kompem , ale i tak przesadzasz jak na razie to opanujesz to , na starość już nie. I do tych trolów co tam na górze napisałaś w tytule ,,Psychicznie ludzie są wśród nas..." (powinno być psychiczni ludzie) bardziej to ty tutaj wychodzisz , bo dużo osób też tak uważa że z tobą jest coś nie tak skoro takie rzeczy opowiadasz : Widzisz swoją martwą siostrę , albo że w wieku 5 lat chcesz by kuzynka umarła. Następnie : ,,Jak widać, tu mamy przykład osoby chorej psychicznie " za bardzo do siebie to wzięłaś bo widać że to jakieś trole piszą te rzeczy a ty nie wiem czy już nie dałaś rady bo zaczęłaś ją/go obrażać. Rób co chcesz pisz bloga czy coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj,
    Jestem jednym, z jak to napisałaś "hejterów" z wczoraj . Nie nazwałabym nas hejterami, a najwyżej trollami, a nasze zachowanie, jak na nasze możliwości, nazwałabym lekkim trollingiem.
    Od razu napisze że nie wykryto u mnie żadnych zaburzeń psychicznych, mój komentarz może sprawiać wrażenie, że został napisany przez osobę która ma jakiś problem tej natury ze względu na to że jak na mój wiek mam bardzo wybujałą wyobraźnie.
    Cieszy mnie też, że nie wzięłaś naszego zachowania na poważnie :)
    W moim przypadku było tak, że chciałam sprawdzić twoją psychiczną reakcję na to. Odnoszę wrażenie, że mój "eksperyment" odniósł przewidziany przeze mnie wynik.
    Chce też przeprosić za zaśmiecanie Twojej skrzynki odbiorczej i za nie podanie chociaż pseudonimu pod moim komentarzem
    Życzę miłego popołudnia
    Nyan

    OdpowiedzUsuń
  6. Podaj rytuał wampira plisssd!

    OdpowiedzUsuń