piątek, 5 kwietnia 2013

Piątek... ale nie trzynastego

Cholera!!! Jak piszesz bloga to wchodź na niego czasem a nie kurde raz na tydzień!!! Kto chce wiecej notek?!
/Rdzawa

Komentarze czytam na bieżąco. Nie mam jednak na tyle czasu, żeby odpisywać kilka razy w tygodniu (dzisiaj jest wyjątkiem, bo jestem chora i siedzę w domu). Codziennie o 6:40 wychodzę do szkoły i wracam ok. 16:00. Mam zaledwie czas, żeby odrobić lekcje i pouczyć się. Jedynie w weekendy mam czas na działalność detektywistyczną (wampiry) i pisanie postów na blogu.

czy wampiry chodzą do szkoły ?/
To zależy od wampira. Niektórzy decydują się, żeby pozostać w szkole i dopiero po jej ukończeniu zająć się wampirzym życiem. Niektórzy kształcą się przez całe swoje życie i kończą wiele kierunków. Inni zaś zapominają o ludzkiej edukacji i porzucają szkołę.
Jeśli jednak decydują się pozostać w szkole i kontynuować naukę, to zazwyczaj osiągają bardzo dobre wyniki i znajdują się na czele klasy.

Uświadomiłam sobie jedno. Ciekawi mnie czy wampiry tak jak my odczuwają ciepło, zimno itp?? Jak to z nimi jest?
Pasiasta

Wampiry nie czują zmiany ciepła. Zawsze jest im ciepło, dlatego muszą przypatrywać się ubiorowi ludzi i pogodzie, żeby dostosować swój strój do wymogów temperatury na polu. Jedynie w miejscach "wampirzych" (czyli tam, gdzie nie ma ludzi) mogą ubierać się według własnego gustu.

Jak to jest... Pierwszy raz jestem na tej stronie.

Jak zwrócić JEGO uwagę? Jak GO przywołać, bo cały czas mam wrażenie, że gdzieś niedaleko mnie jest?
Czy mogę GO jakoś wezwać (nie, nie Szatana -.- Ten mnie akurat nie specjalnie interesuje).

~S.Rebella

Poczytaj trochę wcześniejszych postów. Sądzę, że one odpowiedzą na Twoje pytania, ale jeśli jednak nie do końca lub przyjdą Ci na myśl nowe, to śmiało pisz :)

Powiedziałam w ciemność i nic, ale teraz mam wrażenie że za oknem widzę postacie, nie wiem jak to opisać, po prostu jak coś poczuje tak jakby mrowienie i spojrzę się w okno to widzę jakieś rozmazane cienie które momentalnie znikają, oraz jak idę po ciemku to czuje się jakbym wpadała na jakieś przedmioty a tak nie jest. czy to tylko moja wyobraźnia czy coś się dzieje?
Są dwie możliwości. Albo z powodu tego wszystkiego, Twoja wyobraźnia zaczęła mocno pracować... Albo wampir usłyszał Twoje wołanie, ale jak na razie (z nieznanych mi powodów) chce zostać anonimowy. Poczekaj cierpliwie jakiś czas, może sam się ujawni. A jeśli nie, to będziemy kombinować, jak nakłonić go do ujawnienia.

czy jezeli zostane zmieniona w wampira teraz ( mam15 lat), to czy bede sie rozwijac dalej ( w sensie że rosnąć itd.)
/Mańka

Nie. Jeżeli człowiek zostanie zamieniony w wampira, to jego ciało pozostanie takie samo już na wieki. Od tego czasu rozwija się tylko psychika i umysł. Dlatego wampiry nie chcą zamieniać osób wyglądających jak dzieci. Wyobraźcie sobie 200-letniego wampira (dorosłego psychicznie) w ciele 12-letniego dziecka.
Zdarzały się oczywiście takie przypadki, ale większość tych wampirów nie potrafiło sobie z tym poradzić i popełniało samobójstwa. Jedynym obecnym żyjącym przypadkiem jest 500-letnia wampirzyca Nina (ma ciało 10-latki).

Inkuby i Sukkuby to ciekawy temat, chętnie dowiem się o nich coś więcej :) Może też ogólnie napiszesz coś o demonach?
Cieszę się, że kogoś zaciekawił ten temat. A więc jutro oczekujcie na notkę o inkubach i sukubach, a w przyszłości może pojawi się coś więcej o demonach.

Hej. Czekałam, czekałam i się doczekałam. Skąd mam wiedzieć czy jestem takim dzieckiem?? Ten test na internecie jakoś mi nie odpowiada... Wiadomo, że każdy chciałby być uzdolniony. Skąd mam wiedzieć jaką mam aurę? Wiesz coś może na ten temat??
Pozdrawiam
Pasiasta

Rozmawiałam na ten temat z Dziećmi Indygo i powiedzieli mi, że tak naprawdę samemu trzeba stwierdzić, że jest się takim dzieckiem. Żaden test tego nie stwierdzi. A aurę człowieka można zobaczyć. Jednak trening jest dość wyczerpujący i mi zabrał ponad pół roku.
Najlepiej poszukać w Internecie czym charakteryzują się Dzieci Indygo (chociaż jest wiele sprzecznych relacji) i zrobić sobie test IQ, gdyż mają oni wynik powyżej normy (ale zrób go w dzień, kiedy będziesz wypoczęta).

Jak wymówic klątwę wampirzyzmu proszę odpowiedz bardzo chce pic krew i być wampirem mam 12 lat
Jak już pisałam, nigdy nie ujawnię tego zaklęcia, bo go nie znam i nie zamierzam szukać w księgach. Jak na razie nie ma możliwości, żeby przemienił Cię jakiś wampir. Poczekaj jeszcze z 4-5 lat, a może zostaniesz jednym z nieumarłych.

Na dzisiaj to tyle, bo muszę iść zjeść mój obiad (patrz: pora na zażycie leków).
Pozdrawiam i do jutra.
Yoshike

6 komentarzy:

  1. jeżeli kobieta która zostanie przemieniona w wampira jest nadal dziewicą to może po przemianie uprawiać stosunek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wszystko poczekam około dwóch tygodni i jeżeli nic się nie wydarzy to napiszę. Ale nadal będę śledziła blog. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy istnieją łowcy wampirów lub jakieś elity chroniące ludzi ?

    OdpowiedzUsuń
  4. czy istnieje taki świat w stylu Harrego Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CZY jak kobieta zajdzie w ciaze i zostanie przemieniona to co sie z tym dzieckiem stanie?
    /Mańka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak sprawdzić czy jest się magicznie uzdolnionym? Nie wiem mam jakieś takie przeczucie...można się spotkać z czarownicami, choć ten pomysł może wydawać się idiotyczny. Mam jeszcze wiele pytań:

    Trzeba się urodzić magicznie uzdolnionym czy nie koniecznie? Można się stać czarodziejką w jakiś inny sposób?

    Jak dokładnie działają zaklęcia? Czy to są tylko takie rodzaje modlitwy...a może można sobie coś pomyśleć np. chce mieć jakąś nową rzecz i to się spełni?

    Czy da się rozróżnić czarodziejkę od zwykłego człowieka( tak na pierwszy rzut oka np. przechodząc chodnikiem )Jeśli tak to jak?

    Jakie mogą być ślady magii w rodzinie czy da się sprawdzić czy się ma magiczne geny?

    OdpowiedzUsuń