niedziela, 7 kwietnia 2013

Popołudnie przy komputerze

Znalazłam wcześniej czas, żeby odpowiedzieć na Wasze komentarze. Co nie znaczy, że nie pojawi się jeszcze jeden post wieczorem. Ale to zależy tylko od Was i ilości komentarzy.
Jeśli chcielibyście się czegoś dowiedzieć na jakiś temat, to piszcie. Postaram się napisać o tym w satysfakcjonujący Was sposób.

Co to jest wampir energetyczny?
Czy to prawdziwy wampir?
Co on robi?

Wampiry energetyczne dzielą się na dwa rodzaje: pochłaniających energię życiową i pochłaniających energię seksualną.
Tym pierwszym może być każdy człowiek, gdyż jedyną cechą tych wampirów jest odbieranie energii innym. Może zdarzyło Ci się przebywać w towarzystwie jakiejś osoby i poczuć gorzej, a ona lepiej?
Podam Ci to na moim przykładzie. W liceum chodzi za mną taka jedna dziewczyna (strasznie upierdliwa). Po jakimś czasie przebywania z nią, zaczyna mnie boleć głowa i ogólnie pogarsza się moje samopoczucie. Natomiast ona staje się coraz bardziej rozgadana i uśmiechnięta. Tak właśnie działają wampiry energii życiowej. Poprawiają swój nastrój kosztem innych.
Co do wampirów energii seksualnej... To sukuby i inkuby. Żywią się energią powstałą podczas seksu. Przy czym pozostawiają swoją ofiarę w nieświadomości. Zazwyczaj wybierają sfrustrowanych singli. Nabuzowanych energią seksualną.

Mam problem
Ostatnio kroilam marchewke i przecielam sie dosyc ostrym nozem ale w ogole nie poleciala mi krew , czy to normalne ? O.o
~Ss

Wszystko zależy od głębokości nacięcia, tkanek, które naruszyłaś, kąta nacięcia itp. Czasami nie naruszamy ukrwionych tkanek i krew nie wypływa. Mnie też się zdarzyło przeciąć nożem tak, że nie krwawiła mi rana.

mam wrazenie ze caly czas ktos czyta moje mysli i przeglada moj umysl (xd) czy to moze byc wampir?
Nie tylko wampiry mają zdolności czytania w myślach. Uzdolnione czarownice również. Tak naprawdę nigdy nie wie się, kto próbuje zaglądać Ci w myśli. Mnie jako dziecko uczyli zamykać umysł, a wujek sprawdzał czy rzeczywiście opanowaliśmy (ja i kuzynostwo) tę technikę.

Czy ksiazka "Zycie po smierci" chyba R.R Lewisa opowiada prawde?
Jak na razie nie jestem w stanie wypowiedzieć się na ten temat, bo nie czytałam tej książki. Niemniej obiecuję, że w najbliższym czasie zaznajomię się z jej treścią i napiszę stosowną notatkę na temat jej prawdziwości.

A jak to jest z czarami?? Używasz ich w codziennym życiu?
Pasiasta

Z takich codziennych rytuałów, to na pewno stosuję odegnanie zła i pieśń na dobry początek dnia. Używam też ksiąg zielarskich do leczenia chorób (ale to raczej nie jest magia ;p). Czasami przed trudnym sprawdzianem wypowiadam zaklęcie na lepsze zapamiętywanie lub w czasie testu zaklęcie przypomnienia. Ale tak stale, to raczej nie. I z pewnością obchodzę 8 sabatów w ciągu roku.

Do tych 6 pytań które ci zadałam jestem wdzięczna. Do 3 pytania: mam prawie 12 lat zawsze gdy wstaje z łóżka to mam ciemno przed oczami tego się najbardziej boję bo są coraz częśćej i coraz dłużej to mam a podczas tego mogę zrobić różne żeczy raz usiadłam w brew mojej woli miałam jeszcze że poszłam 3 kroki naprzód i usiadłam. Mam też że potrafię kogoś pokierować umysłem albo wiem kiedy ktoś coś powie lub razem mówię w tym samym czasie zaczynam się tego trochę bać. Czy to ma związek z wampirami lub magią?
Nie wiem, czy ma to coś wspólnego z czarami, czy jakimiś problemami zdrowotnymi. Najlepiej powiedzieć o tych mroczkach rodzicom i przejść się do lekarza. Ja w wieku 12-13 lat cierpiałam na bóle głowy, zasłabnięcia i miałam wieczne uczucie deja vu. Jak miałam 15 lat, to przestałam coś takiego odczuwać i zaczęłam to kontrolować,  a babcia stwierdziła, że to normalny proces dorastania osób obdarzonych magią.

18 komentarzy:

  1. Dzięki za odpowiedzi na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz problemy psychiczne?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wędrowałam przez las, spotkałam jednorożca, opowiedział mi o twoim blogu i kazał go czytać bo jak nie to będę do końca życia jeść chrupki o smaku ciasteczek. Ja nie chce jeść ciasteczek bo przytyje, czy istnieje jakieś zaklęcie przeciwko tym ciastkom?

    OdpowiedzUsuń
  4. Opluł mnie jednorożec i teraz jak idzie za mną jest tęcza , czy to jakieś szatańskie opętanie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuje się jakby ktoś wylał na mnie wiadro ciekłej czekolady, czy jęczące koty szatana mają coś z tym wspólnego?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak szłam do domu to spotkałam pegaza on mi zaproponował że mnie podwiezie do domu , ja się zgodziłam no to jak leciałam na nim to on skręcił gdzie indziej przestraszyłam się go pomyślałam że to pedobear więc zrzuciłam się spadłam na chodnik przy okazji odpadła mi głowa , boję się jutra bo nie wiem co zrobić. więc mam pytanie czy pegazy to są pedofile?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak szłam do sklepu pan krasnal zaoferował mi że dostanę lizaczka , a ja nie chcę lizaka wolę żelki. Czy mam uczulenie na banany?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczoraj jadłam obiad , i nagle mi ręka odleciała czy to wampir?

    OdpowiedzUsuń
  9. Słysze jak mówi do mnie śnieg, czy zima mnie opętała

    OdpowiedzUsuń
  10. Grałam w simsy i sims mi utonął , czy to jakaś klątwa twórcy gry?

    OdpowiedzUsuń
  11. Od paru dni ciągle myśle o lamach, co się ze mną dzieje?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też mam moce przewidywania od pewnego czasu nie mogę się tego pozbyć :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Wampiry , demony , wiedźmy i.t.d one nie istnieją ja nigdy od 5000 lat nie widziałam żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam ważne pytanie
    więc tak... zaczęło się się od tego jak moja babcia była chora i się męczyła było mi bardzo jej szkoda więc powiedziałam sobie żeby ten ból przeszedł na mnie tylko żeby ją nie bolało i w nocy całą noc nie spałam przez ból zęba gdy rano się obudziłam ona już nie żyła czyli można powiedzieć że już nic ją nie bolało... Następnym przypadkiem było to jak moja kuzynka brała ślub zawsze wydawało mi się że oni do siebie nie pasują więc na ślubie szepnęłam mamie ze daje im pół roku właśnie tyle minęło od ślubu i biorą rozwód... Trzecim przypadkiem było to jak wczoraj chomik mnie wkurzał i powiedziałam żeby zdechł a gdy dzisiaj do niego zaglądnęłam już nie żył... :( Było jeszcze wiele innych przypadków ale głownie negatywnych
    A do tego moja mama ma też tak jak ja co komuś przepowie tak się stanie szybciej czy później
    Czy to może coś oznaczać ??? czekam o jak najszybszą odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mojej poprzedniczce (komentarz u góry) chciałam powiedzieć, że mam podobnie od dziecka, ale u mnie to zależy w jakiej sytuacji. Miałam zdarzenia, że pewnego dnia od rana nie wiedziałam co mam ze sobą zrobić, jakoś po obiedzie poszłam zapytać czy mój kolega wrócił do domu i jego dziadek otworzył mi drzwi. Wróciłam do domu (nie było kolegi), dwie godziny później okazało się, że mój sąsiad (ten kolegi dziadek) powiesił się na podwórzu. Kolejnym zdarzeniem było jak powiedziałam, że jej nowy mężczyzna bardzo mi się nie podoba i go nigdy nie polubię. Pewnego dnia, kiedy mojej mamy w domu nie było groził mi siekierą. zaraz jak powiedziałam o tym mamie wyrzuciła go z domu.
    Tak więc uważam, że to jakieś bardziej przeczucie, może 6 zmysł. jednak wiedz, że nie jesteś sama, chociaż u mnie to przeczucia.

    Do anonima, który napisał kilka komentarzy. JEŚLI CI SIĘ NIE PODOBA- NIE CZYTAJ!

    Pozdrawiam, Pasiasta

    OdpowiedzUsuń
  16. przed chwilą gdy wychodziłam z psem widziałam chłopaka : szedł szybko, pewnym krokiem miał dłonie w kieszeniach, był blady, wysoki i oceniłam bym go na jakieś 20 lat ale co mnie najbardziej zadziwiło to to że miał rozpięty czarny długi płaszcz (pod którym miał cienki golf) w taki mróz O.O
    czy to mógłby być wampir?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytam Twojego bloga już dosyć długo. Uważam, że jest on dobrze prowadzony i szczerze wierze, że wszystko co tu piszesz jest prawdą. Przynajmniej niesamowicie bym tego chciała. Nie, nie mam 13 lat i nie jestem fanką "Zmierzchu". Bardzo bym chciała się z Tobą skontaktować i wymienić informacje, na pewne tematy. Myślę, że zainteresowałoby Cię to. Czekam na odpowiedź od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie!
    P.S. Tak sobie myślę, że nie jest to przypadkiem, że znalazłam ten blog;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zainteresowała mnie twoja stronka , oprócz tego marnego filmiku który nie był przekonujący . ale mam jedno pytanie i jakbys mogła mi odpisac w miarę szybko : czy nie boisz sie tego ryzyka " zawodowego " jak kiedys pisałaś no wiesz o tym że jedynym sposobem było małżeństwo z wilkołakiem ,szczerze to w to nie wierze. A pozatym duzo osób nabija sie z twojej stronki , ale magia istnieje, sama mam moc nie mówie ze jestem jakas nienormalna czy cos ale tak jakby używam księgi mojej pra pra pra babci jest stara i ma ja każde pokolenie ale tylko najstarsza z córek . wypadło na mnie nieraz nawiedzaja mnie duchy albo przwiduje czyjąś śmierc wtedy objawia mi sie w snach , wyczuwam czyjeś problemy to znaczy potrafie zgadnąć co dana osobe trapi i najważniejsze to w tej ksiedze jest wzmianka o wampirach i dlatego zaczełam w nie wierzyc: nie bede cytowac ksiegi ale jest napisane że w 1886 roku napadły na wioske nazwani tu krwiopijcy i wymordowały prawie cała wioske gdzie równiez znajdowała sie moja pra rodzina , tylko jedna osoba przezyła nazywała sie ... tu jakies dziwne imie jest mniejsza o to . Wampiry istnieja są zapisy z przed kilunastu lat i wiel razy pojawia sie że mordowali całe wioski . także nie wiem czy dalej istnieja czy to tylko kolejni fajni zmierzchu tu piszą ale chętnie podziele sie moja księgą . przepraszam za błędy , szybko pisze . Daria .

    OdpowiedzUsuń