niedziela, 21 kwietnia 2013

Filmik

Przepraszam, że post dopiero dzisiaj pojawia się na blogu, ale wczoraj byłam w szkole, potem musiałam iść na spotkanie Klubu Kultury Japońskiej, a na koniec wylądowałam jako świadek na komisariacie. Tym razem nie miało to nic wspólnego z wampirami. Po prostu miejscowa menelka (jak je nazywa moja przyjaciółka "babski żul") poturbowała moją przyjaciółkę i byłyśmy złożyć zawiadomienie na policji. Na koniec siedziałam u niej i próbowałam ją uspokoić po całym zajściu.

A co do bloga. Chcę tylko zaznaczyć, że gdyby filmik był reżyserowany, to dźwięk byłby o wiele lepszy. Po drugie: to, że czegoś nie widać, nie znaczy, że tego tam nie ma. Drzewa, za którymi stałam, były poza kadrem. Natomiast, to że mnie nie zauważyły, to nic dziwnego. Kiedyś byłam koło bazy wojskowej w lesie (nie wiem czy nadal działa, ale ochrona tego pilnuje) z moim dziadkiem. Oboje mieliśmy zlewające się z jesienno-zimowym lasem ubrania i pomimo tego, że ochroniarz przeszedł z 10 kroków od nas, to nas nie zauważył. Ninja też nie mają peleryny niewidki, a potrafią być niewidoczni. A co do parasola, chwilę wcześniej padało.
Nigdy nie miałam zamiaru pisać, że jestem wampirem, bo tak nie jest i nie mam zamiaru udawać kogoś, kim nie jestem. Za miesiąc kończę 18 lat i w przeciwieństwie do większości dziewczyn wiem więcej o istotach mroku i nie zakochuję się w aktorach z filmów. Zmierzch uważam za szmirę i nie oglądam tego (ani nie czytam).

W mojej rodzinie nie wszyscy są uzdolnieni magicznie. W jednym pokoleniu to zaledwie 2-3 osoby, a czasami zdarza się, że pojawia się tylko jedna lub wcale. Pierwsze przejawy pojawiają się między 5.-11. rokiem życia i początkowo dziecko nie potrafi ich kontrolować. Dlatego, jeżeli w Twoim otoczeniu dzieją się dziwne rzeczy, można przypuszczać, że jest się uzdolnionym. Kiedy zaobserwuje się takie anomalie, to moi krewni powiadamiają o tym głowę rodziny (w moim przypadku prababcia- najstarsza i najmądrzejsza). Podczas dłuższego weekendu Uzdolnionego wysyła się do domu Starszyzny (prababcia, wujek i ciocia), którzy oceniają czy rzeczywiście tak jest. Potem następuje zgłębienie wiedzy, które trwa nawet 30 lat. Księga nie jest przekazywana, lecz przepisujemy zaklęcia, które są dyktowane przez członka Starszyzny. Jedynie dziedzicowi rodu przekazywana jest księga.
W przypadku mojej rodziny księgę otrzyma ciocia (prababcia wybrała ją następczynią 10 lat temu) i wybierze swojego następcę.

W następnym poście napiszę, jak wygląda przyjęcie, nauka i różne "egzaminy". Niestety teraz muszę już kończyć, bo za niedługo jadę na spotkanie bractwa rycerskiego.

15 komentarzy:

  1. Coś mi się zdaje, że jednak kłamiesz. Nie co do wieku, a do reszty. Jakoś nie mogę uwierzyć, że istnieją wampiry i wilkołaki. Może i na początku udawanie (przeze mnie), że Ci wierzę mnie jakoś "kręciło", ale już nie. To robi się nudne. Jestem w twoim wieku i moim zdaniem, powinnaś zająć się bardziej szkołą, a nie wymyślaniem jak tu wkręcić ludzi. Poucz się, bo niedługo szkołę kończysz i matury może nie zdasz... Tylko nie idź na reżysera, bo ten filmik to klapa.Zacznij pisać książki bo nieźle Ci idzie.
    Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale podobno jedna z nich ma 7 000 lat. Troszkę dużo, nie uważasz. To są początki rolnictwa w Egipcie i kultury Yangshao w Chnach. Właściwie to gdzie się urodziła? Azja? Europa? Afryka? Jeśli możesz to daj mi do niej kontakt, chętnie porozmawiam na ten temat.
    Pamiętaj, że życie nieźle cię kopnie jak tak dalej pójdzie.
    Pozdrowienia z nad morza :)
    PASIASTA

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda prędzej czy później wyjdzie na jaw, więc przyznaj się, że zmyślasz. Jakieś tan nastolatki fascynują się Pattisonem, a Ty dajesz im nadzieję. Dolewasz oliwy do ognia. To nie jest chyba dla nich zdrowe. Po co właściwie ten blog? Nie ma czasem wampirów z czasów epoki kamiennej? Proszę, skończ ten blog bo jest niepotrzebny. Po co tu w takim razie wszedłem? Lubię pośmiać się z zabobonnych ludzi. Chcecie znać PRAWDĘ O WAMPIRACH? To ją wam zdradzę. W ludzkim ciele jest tyle "chemii" że po śmierci to wszystko się rozkłada, przez co np. umarły robi dziwne dźwięki, ruszył ręką, mrugnął okiem, a że krew mogła wypłynąć przez usta/ucho itp. Ponadto, cofa się skóra, przez co wydaje się, że nieboszczykowi urosły włosy/paznokcie. W końcu prosty lud wymyślił sobie wampira, aby to wytłumaczyć. Pozdrawiam. Jerzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z skąd masz pewność że masz tą ,,moc magiczną" coś wyczarowałaś , lub coś umiesz zakląć? czy tylko wierzysz w bajki babci? Wiesz ja na twoim miejscu jak bym miał jakąś moc to bym się tym tak ,,nie podniecał" na blogu i o tym opisywał bo to bardziej jest w stylu takich osób które nie radzą sobie w życiu i próbują uświadomić innym że jest się innym i jest się potężniejszym od tamtych. Ty taka jesteś? Na filmie widać masz koleżanki piszesz że masz rodzinę babcie, ja jak byłem mały też z kolegami /koleżankami z ulicy robiliśmy jakieś tam sprawy detektywistyczne często chodziło o ufo lub agentów. Tych rzeczy nie ma to tylko wymysł ludzki który stworzył nam jak byliśmy mali ,ty chyba nie za bardzo chcesz dorastać.
    -Bjachuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt Placebo nie zna litości :D
      -Nyan :3

      Usuń
  4. ps. Mi chodziło że ufo nie ma xD
    -Blachuja

    OdpowiedzUsuń
  5. A to z stąd teraz zamiast mojego nicka (Bjachuja) piszę Blachuja Wielkie dzięki -_-

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem kasia i ... chyba mój tata jest wampirem i troche ja no bo on duzo je ,ajak mi leci krew to wychodzi z domu i pózno wraca do domu np:raz powiedzial ,ze przyjdzie o 18 00 a przyszedl o 22 00 a ja duzo jem i kol sie zlosci i pomimo to jestem chuda a co do bloga nie sluchaj innych negatywów a i jeszcze jedno pytanie bo wstałlam o 4 w nocy i na suficie była kobieta zczerwonymi oczami i mi sie nie snilo bo widzialam jak ktos wychodził i mama powiedziala ze to ciocia w nocy wstala bo mama widziala. ja nie mowilam nic tylko chcialam zostac wampirem czesto tez czuje wzrok na sobie co sie dzieje?boje sie shift mi nie dziala i mam 16 lat odpowiedz prosze bo boje sie w pokoju bez okien nawet siedziec nie mowilam rytualu itp i raz widzialam chlopaka w pokoju 3 razy uwierz mi prosze nie chce umrzec ale tez nie chce ich wypedzic.sory za blendy ale niekture klawisze nie dzialaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jestem kasia i ... chyba mój tata jest wampirem" Super temat do "Dlaczego Ja?" :D
      -Nyan

      Usuń
  7. to znowu ja kasia dla czego mnie przesladuja? czesto bede wpadac i piszac

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasia ,ja nie chcę wiedzieć co robił twój tata gdy zaczęły się tobie kobiece sprawy XDDD i mój tata też dużo je a chudy strasznie jest.Więc myślę że za dużo zmierzchu

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz widziałam chłopaka 3 razy

    OdpowiedzUsuń
  10. tydzień temu wstalam w nocy strasznie się pociłam i wszytko mnie bolało mama mówiła , że cały dzień spałam nieruchomo i mama panikowała
    a co do powyszszej o 1 komentarz dziewczyny NIE OGLONDAM ZMIERZCHU!TO JEST DLA 3 LETNICH DZIECI SORY JEZELI KTOŚ LUBI A WAM POWIEM ZE POSZLAM ZA TATO I ON DO DOMU OPUSZCZONEGO WCHODZIŁ I BÓG WIE CO ROBIL DOPIERO TERAZ Z PRACY PRZYSZEDŁ kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm.... Ja też nie wiem czy ci wierzyć , ale czytam tego bloga dość długo i jest coraz nudniej ,gdzie "wyprawy " nie ma akcji :/ Przykro mi ale jeśli następna notka nie będzie ciekawa to juz nie czytam tego szajsu - Miłego wieczoru , a wampirą miłego żerowania ^^
    - :P

    OdpowiedzUsuń
  12. No, ludzie! Chyba zachejciliśmy ten blog na śmierć. Ech, było chociaż z czego się pośmiać. No trudno się mówi. Jerzy.

    OdpowiedzUsuń