niedziela, 17 marca 2013

Klątwa wampiryzmu

Ja osobiście nie praktykuję czarnej magii (czyli klątw, nekromancji itp.), więc nie znam formułki na zmienienie kogoś w wampira. Możliwe, że gdzieś w księgach rodzinnych znajduje się ta od dawna niepraktykowana dziedzina, ale bynajmniej nie mam zamiaru jej szukać.
Przyczyna tego jest jedna. Bardzo trudno wyzwolić się potem z działania mrocznej magii i zakazanych formuł, a ja nie chcę zbaczać z raz obranej przeze mnie drogi. Dlatego proszę Was, abyście zaprzestali próśb o napisanie na blogu klątwy wampiryzmu, gdyż nigdy tego nie zrobię.
Poza tym jedynie naturalne czarownice są w stanie wykonać to zaklęcie.
Pozdrawiam
Yoshike

6 komentarzy:

  1. jak się dowiedzieć czy jest się wampirem czy są na to jakieś sposoby ?jak tak to proszę o kilka.

    OdpowiedzUsuń
  2. czy jest taka możliwość że przez czytanie twojego bloga jesteśmy narażeni na ataki wampirów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie 1: Ona już pisała że jeśli ktoś byłby wampirem to na pewno by o tym wiedział. Czytaj uważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,od ponad dwóch lat przydarzają mi się dziwne sytułacje. Widzę jakieś dziwne cienie , czuje się śledzona, ale najdziwniejsza była sytułacja zaraz po tym jak w marcu spad śnieg po ociepleniach . Była to noc, coś po północy, gdy już leżałam w łóżku coś zaczęło stukać w szybę i w pewnym momencie okno się otworzyło a na śniegu były ledwo widoczne ślady bosych nóg, co to mogło być przez to boje się wychodzić gdzie kolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  5. gdziekolwiek oczywiście po zmierzchu

    OdpowiedzUsuń