niedziela, 17 marca 2013

Odpowiedzi na pytania i inne :)

"jak dokładnie wygląda przemiana człowieka w wampira?"
 Trudno mi o tym pisać, bo nie przechodziłam takiej przemiany. Z tego, co mi wiadomo, wampir najpierw wysysa prawie całkowicie krew z człowieka, tak by ten znalazł się na skraju śmierci, a następnie musi mu dać wypić ok. 0,5-1 litra swojej krwi. Serce stopniowo przestaje bić i wtedy następuje przemiana. Człowiek jest cały czas świadomy, ale nie jest w stanie kontrolować swojego ciała. Taki stan trwa od 3 godzin do 2 dni. Po tym czasie nowo narodzony wampir budzi się i zaczyna odczuwać straszliwy głód, który natychmiast musi zaspokoić. Zazwyczaj wtedy "ojciec" daje napić się krwi z torebki i wprowadza swojego ucznia w tajniki nieśmiertelności.

"Ostatnio widziałam kogoś za drzwiami pokoju ale nikogo w domu nie było..
Mój pies patrzył się w to miejsce, piszczał i się bał..
Co to mogło być i jak się tego pozbyć ??
Pomóż mi :("

Są dwie możliwości. Jeżeli odprawiałaś któryś z zamieszczonych przeze mnie rytuałów, to mógł to być wampir lub jego projekcja. W innym przypadku mógł to być poltergeist (czyli rodzaj ducha).
W pierwszym przypadku najlepiej zapalić białą świecę, położyć w miseczce z zimną wodą i spalając w płomieniu szczyptę soli, powtarzać:
"Niech ten płomień oczyści nas wszystkich
Niech w tym domu zagości spokój
Wyzbywam się lęku
I odsyłam siły mroku"
W drugim przypadku jest wiele możliwości. Na każdego ducha działa inne zaklęcie. Ja osobiście mam przykre doświadczenia z Lucyferem. Jakieś dwa lata temu z dwoma koleżankami wymyśliłyśmy sobie, że zorganizujemy seans spirytystyczny. Niestety, został on przerwany przez niespodziewany powrót moich rodziców i w wyniku tego nie odegnałyśmy ducha i do dzisiaj mieszka w tamtym pokoju, gdyż ani poświęcenie pokoju przez księdza, ani moje zaklęcia nie są w stanie go wypędzić.

"W jakim filmie/serialu obraz wampira jest najbardziej zbliżony do rzeczywistości?"
 Zgadzam się z tym, że w "Wywiadzie z wampirem" są realistyczne wampiry, ale jest tam kilka nieprawdziwych rzeczy.
Po pierwsze: żaden wampir nie może żywić się szczurami, ani innymi zwierzętami.
Po drugie: nie zmienią dziecka, bo nie tak młoda osoba nie jest w stanie zapanować nad swoim głodem.
Po trzecie: wypicie krwi martwej osoby nie osłabia wampira.
Ale ogólnie film fajny i wart obejrzenia.
Przyznam, że "30 dni mroku" też nie jest najgorszym filmem.

3 komentarze:

  1. A czy sytuacja (pyt. 2) może być związana z tym, że z koleżanką odwiedziłyśmy opuszczony dom ?? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wymówic klątwę wampirzyzmu proszę odpowiedz bardzo chce pic krew i być wampirem mam 12 lat

    OdpowiedzUsuń
  3. czy wampiry są takie same jak w zmierzchu? Zrób o nich notkę. Jak wyglądają i wgl :)

    OdpowiedzUsuń