poniedziałek, 18 marca 2013

Magia i nie tylko...

"Cześć,od ponad dwóch lat przydarzają mi się dziwne sytułacje. Widzę jakieś dziwne cienie , czuje się śledzona, ale najdziwniejsza była sytułacja zaraz po tym jak w marcu spad śnieg po ociepleniach . Była to noc, coś po północy, gdy już leżałam w łóżku coś zaczęło stukać w szybę i w pewnym momencie okno się otworzyło a na śniegu były ledwo widoczne ślady bosych nóg, co to mogło być przez to boje się wychodzić gdzie kolwiek."
Przeciętnej osobie trudno byłoby zrozumieć Twoją sytuację, ale nie mnie. Ja też od pewnego czasu (a dokładniej odkąd odprawiłam rytuał przywołania) czuję się śledzona, ciągle obserwowana. Kolega wyjaśnił mi, że w ten sposób tworzy się mentalna wspólnota. Jest to także możliwe bez rytuału przywołania. Jeżeli ktoś z Twojej rodziny lub jakiś wampir się w Tobie zakochał, to jest możliwość, że wytworzył z Tobą mentalną więź. Więcej na ten temat napiszę, jak znajdę wolną chwilę (co będzie miało miejsce najprawdopodobniej dopiero w sobotę), bo obecnie jestem zawalona nauką.

"czy jest taka możliwość że przez czytanie twojego bloga jesteśmy narażeni na ataki wampirów?"
Oczywiście, że nie ma takiej możliwości. Samo czytanie nie naraża Was na atak. Dopiero znalezienie kryjówki wampira przyciąga ich uwagę.

"A czy sytuacja (pyt. 2) może być związana z tym, że z koleżanką odwiedziłyśmy opuszczony dom ?? ;o"
Jak najbardziej jest taka możliwość. Opuszczone domy lubią być zamieszkiwane przez różnego rodzaju nadprzyrodzone siły: począwszy od duchów, poprzez wampiry, aż po czarownice. Szczególnie duchy tych ostatnich są niebezpieczne, gdyż nie mogą one opuścić ziemskiego padołu, zanim nie przekażą swojej wiedzy i mocy innej osobie.

"jak się dowiedzieć czy jest się wampirem czy są na to jakieś sposoby ?jak tak to proszę o kilka."
Jak skomentowała tam pewna osoba, jest małe prawdopodobieństwo, żeby nie zdawać sobie sprawy, że jest się wampirem. Ale możliwe, że jesteś wampirem z urodzenia, więc lepiej to sprawdzić. Na początku pojawia się lekkie drapanie w gardle (jakbyś miał zapalenie gardła). Żadne tabletki na to nie pomagają i zawsze masz odczucie jakby kurzu w gardle. Kolejnym objawem jest bladość skóry, duża wrażliwość na palące słońce (w lecie, szczególnie nad morzem). Często też można zaobserwować niskie ciśnienie krwi (ale pomimo tego czujesz się dobrze; możliwy tylko ból głowy). Źrenice są zwężone nawet przy niewielkim słońcu, a światło słoneczne razi i ciągle chodzi się z pochyloną głową.
I przede wszystkim krew ma inny zapach, bardziej słodki, a mniej rdzawy.

Jak na dzisiaj, to wszystko. W sobotę napiszę o więziach mentalnych.
Do zobaczenia
Yoshike

3 komentarze:

  1. Czy wampiry mają seksulanych sługsów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie. Czy to możliwe że ktoś rzucił na mnie jakąś klątwę albo coś? Chodzi o to że strasznie mnie ciągnie do pewnej osoby i nawet jeśli próbuje zerwać z nią kontakt to nie mogę bo czuje jakby to było silniejsze ode mnie. Naprawdę nie chcę z tym kimś już gadać. Ta osoba też odczuwa coś takiego i nie za bardzo wiemy co z tym zrobić. Tak jakby coś na siłę nas ze sobą połączyło i nie pozwalało na przerwanie tego. Co robić?

    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. mama pytanie czy moglabys odpowiedziec na nie ? bo czesto mnie glowa boli,jestem blada,mam powiekszone zrenice,czesto gdy wychodze z domu to chodze z opuszczona glowa,nielubie gdy swieci slonce,moja krew pachnie slodko.Czy ja jestem wampirem czy nie?

    OdpowiedzUsuń